Forumsvar skapade

Sida 186 av 269
  • styret

Medlem
    6 maj, 2004 vid 14:19 som svar på: Någon som provat Vindsurfing.se eller GUN- master?

jag har också två gunmaster. c35 (400 och 430) och jag märker iallafall ingen skillnad, vare sej i prestanda eller hållbarhet, mot min 460 fiberspar med lika mycket(lite) kol i.

• styret

Medlem
    5 maj, 2004 vid 11:09 som svar på: Oljefilter

fest som satan.
    jag håller på och donar med fet ljudanläggning och grejer. men inget stoppar ju ett rejält hoolabaloo i bussen senare samma afton.
    sen får man se vart man hamnar efter det. jag får väl hålla mej något sånär på benen iallafall eftersom jag fixar med festen.
    sen ska jag försöka övertala flickvännen att köra bil på kvällen, men det är väl frågan värt om hon går med på det när man kommer ha stjärnor som Tabi och Olle-tungsurf i baksätet.
    jaja ett jävla ös utlovas och jag rtäknar med att freestylegrupp 2 kommer hålla fortet starkast!

• styret

Medlem
    5 maj, 2004 vid 06:25 som svar på: oh yeah

fan vad coolt!

• styret

Medlem
    5 maj, 2004 vid 06:23 som svar på: ska vi kalla de samåkning?

jäppjäpp

• styret

Medlem
    4 maj, 2004 vid 16:12 som svar på: Vindgaranti Öland?

snälla människa du kan aldrig vara säker på vind.
    Det är jävligt många faktorer som spelar in, men ska du kolla vädret så är det du ska kolla efter dels, såklart, riktig vind eller grundvind från syd eller sydväst (bara ett par sekundmeter) och sol. ibland kan nord och soligt väder slå till med riktigt brutala vindar. men säkrast är det som sagt med en grundvid från sydväst på uppåt 5-8 sekundmeter och sol

• styret

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:31 som svar på: Amatörklass på SM!

kan du det där och är sugen på att tävla är det klart du ska koma. du behöver nog knappast skämmas.

vi syns där!

• styret

Medlem
    4 maj, 2004 vid 08:40 som svar på: Det här med Freestyle brädorna?

Ma. Jaså då var jag ute och syklade igen. har ju bara snakat med honom på näet på sistone. men snart smälller det på öland.

• styret

Medlem
    4 maj, 2004 vid 08:39 som svar på: Ny Freedom tisha!

kan man boka en direkt? isåfall tar jag en!

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 19:02 som svar på: Det här med Freestyle brädorna?

jag har för mej att olle-tungsurf kör playmate i år. tror han har hunnit testa den. skicka PM till honom mr_Wave eller hur han stavar det.

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 18:19 som svar på: Oljefilter

det tror jag med.
    Att vi gör!

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 17:42 som svar på: Oljefilter

jag såg nån branchsnubbe (typ motormännen eller nått) som snackade om sånt här på plus för nått år sen. Han tyckte det enda viktiga att köpa märkesvaror till sin bil var vitala delar i motorn, som oljefilter. typ allt annat, plåt och el och sånt var piratgrejerna lika bra.

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 10:57 som svar på: Klarade testet

jag syftade nog på min 245a
    ja då gav du 24000 mer för vanen. då får volvon duga.

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 10:51 som svar på: North Power XT

det borde väl vara wallén som säjer dom?

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 09:36 som svar på: Klarade testet

1,64 var ju rätt saftigt. jag tycker att dom 0,9 som min 245a drar är för mycket… (är van att köra morsans mitschubitschi som drar 0,65) sen antar jag att inköpspriset var lite annorlunda med.

• styret

Medlem
    3 maj, 2004 vid 08:00 som svar på: nu dras det till fiskebäck! NU MED BILDER

kommer originaldelarna finnas i fyndrutan på haga under SM?

fan ian vilket jävla hår du har. goddamn. med det luftmotsåndet lär det ju inte bli svårt att segla ifrån dej.

Sida 186 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA