Forumsvar skapade

Sida 194 av 269
  • styret

Medlem
    6 april, 2004 vid 14:05 som svar på: NPs huva med väst, utan- eller innanför?

jag ahr inte märkt nått vatten i nacken…

• styret

Medlem
    6 april, 2004 vid 08:32 som svar på: Ser sjukt ut!

SATAN!

• styret

Medlem
    6 april, 2004 vid 08:16 som svar på: Finns det några välutbildade vindurfare här…

vart kommer elitismen och facismen in?
    Har itne hört nån klaga på grejerna du tar upp i den här tråden.
    Jag tycker att det är en rätt intressant tråd. Många av polarna tror att man bara hänger runt med luffare som aldrig ens gått gymnasiet, det spelar inte någon som helst roll om dom ahr det eller inte men det är rätt skoj att påpeka för dom att otroligt många surfare är ingenjörer och grejer.

själv tror/vet jag att jag kommer sluta som vanlig arbetare och är rätt tillfreds med det. drömmen finns om att kunna starta eget företag med inriktning med webbmedia nån gång men till en början kommer jag troligtvis att få glida runt och ta ströjobb eftersom jag inte blir ett dugg på min jävla utbildning.

så vad klagar du på? jag är irreterad på samma grejer som du, hela släkten är utsliten av kroppsarbete och det verkar inte bli nån ändring medans morsans lärarkollegor (hon har börjat jobba som lärare efter att ha slitit ut kroppen i storkök i 30 år) klagar på allt du tar upp bara för dom ahr lite akademisk bakgrund. men som sagt… vart hittar du facismen och elitismen i den här tråden där folk bara berättar vad dom har för jobb och varför.

• styret

Medlem
    5 april, 2004 vid 20:00 som svar på: Behöver hjälp med surfpaket!!

ähh. ställ dej och dra! det behövs ingen kurs. det kasnke går snababre att lära sej på en kurs men jag tyckte iallafal man hade kul när man stod där och kämpade på sin gamla gråm.

• styret

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:49 som svar på: Digitalvideogurusar hjälp mig!

vafan ta en biltur på 2 timmar och kom ner till haga istället. här lär det bli rätt många under påsk.

• styret

Medlem
    5 april, 2004 vid 18:35 som svar på: 180?

typ vulkan menar du? när man står kvar i stropparna och byter sida på seglet?

• styret

Medlem
    5 april, 2004 vid 18:31 som svar på: Behöver lite råd

jag tror att du kan trivas med evolution som lättvindsalternativ ett rätt bra tag. du blir väl knappast snabbast och tuffast i viken men du kan nog mycket väl ha roligast.

riggar från riunt 2000 funkar som sagt finfint.

• styret

Medlem
    5 april, 2004 vid 18:28 som svar på: Digitalvideogurusar hjälp mig!

då borde det vara något med inställningarna när du för över filmen.
    kolla om du läser in dom till datorn som typ ”frame-nånting”
    din kamera spelar väl in bilderna ”interlaced” som det heter, det är nått tekniskt som jag inte orkar förklara, du vet säkert redan.

• styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 21:45 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

passa dej för att nämna att du ahr en syrra här. fråga mr wave vad som hände så fort tabi och jag fick reda på att han hade en…

• styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 21:42 som svar på: Digitalvideogurusar hjälp mig!

blir det randigt när du tittar på det i den lilla skrämen du ahr eller bara när du för över till datorn?

• styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 20:27 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

grabben visste ju inte vad han skulle sälja. jag gav ett par förslag

• styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 20:25 som svar på: Digitalvideogurusar hjälp mig!

blir det bara så när du filmar snabba föremål? hur randigt? typ korta ränder med jämna täta mellanrum?
    det låter som det är nått med interlacingen (i kameran) och din dator osm inte gillar varandra. typ nån inställning när du överför filmen.
    har du typ gjort färdigt filmen med alla renderingar och grejer eller kollar du bara på den i ”klippbordet” premiere?

• styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 20:18 som svar på: KSSS utmanar
  • styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 20:12 som svar på: Behöver lite råd

360 evolution rockar tamejfan. om man tar den för vad den är. en nybörjarbräda, men fortfarande med mycket potential för att leka lite med.

inget dumt köp alls tror jag.

det finns ju easurider M också men ajg tror ändå att evolution funkar finfint.

denkan väl ta rätt stora segel om jag inte minns fel. men kanske inte för stort, jobbigt att traggla med för stort segel om man inte har dunderkoll.
    kan du grunderna så borde du väl kunna smälla på ett 7.0 så får du segla mycket. lite mindre kasnke om du klarar dej med att gå ut lite blåsigare dagar. runt 6.0-6.2 lämpliga segel är väl freeride och freestyle.
    ett hett tips kanske kan vara Neilpryde expression 6.2 eller 6.7 jag ahr 6.2an och polarna har 6.7 riktigt fina grejer vill jag lova.

• styret

Medlem
    4 april, 2004 vid 19:22 som svar på: BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

din mamma eller ian…

Sida 194 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA