styret
Forumsvar skapade
-
vadå spelar den in i mpeg4 direkt? det verkar ju kass.
-
efter att ha surfat 4 gångenr på en vecka och planerar surf imorrn med så har jag svårt att se fördelen med det
-
vafan har ni is fortfarande?
-
det skiter väl vi i.
känns ju inte direkt värt att byta ut sin volvo man redan ahr för att köpa en audi. tror dessutom jag får punga rätt mycket mer än vad jag gav för att få så mycket bil.det fanns ju fördelar hos volvon gentemot audin. meckbarheten tillexempel.
nä här kör vi svenskt.
-
tobbe det är töntigt med turbo. 245 går snabbt som den är.
dessutom är volvo nått man åker inte nått man kör och då ska det inte gå fort. sedså -
jag ahr signat upp mej men det känns ju jobbigt att skicka till ölandsgruppen om det bara är jag som är med typ. hehe
-
jag har för mej att markus s-schuddishcu lagade klaes från byns röda rrd så han kanske vet.
-
jag följer upp messerschmittandet med att du får lära dej läsa vinta, det står faktist att hon inte ville ha det pent.
-
hehe.
griseknoa har vart ute idag. fjärde gången på en vecka.
satan vad lågt vattnet är på haga nu. rent löjligt. ankelhögt vid sissta revet.det blev till att promenera en bra bit.
-
det kan du räkna med.
-
det enda jag vet är att du helt klart ska lämna tillbaka hi8. tyvär jag måste låta såhär negativ.
-
är det vanlig opperatörskostnad för att skicka in eller?
-
det är förbjudet att sova på parkeringen. så man får leta upp nått annat ställe isåfall.