Forumsvar skapade

Sida 203 av 269
  • styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 19:36 som svar på: Hur bra drag kommer det bli på SM?

det kommer vara fett med ös från morron till kväll.
    det är inget att fundera på utan bara styr ner bilen hit.

jag menar festen lär inte bli sämre i år, seglarna har vart utomlands och det verkar ha gått jävligt mycket frammåt, det blir badbaljor på stranden i år med och vem vet. kanske kommer naken-janne och visar vart skåpet ska stå med en one handed helikopter.

som inte det här vore nog kan du ju alltid sitta och ljuga med folk på parkeringen.

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 19:24 som svar på: någon som planerar surf på måndag?

här hemma blir det haga direkt efter designredovisning.

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 14:58 som svar på: Steffo’s emailadress?
  • styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 12:21 som svar på: Våtdräkter 5mm

jag tror faktiskt det är lite overkill att köpa E3.
    det är tydligen kragsystemet dom har jobbat med på den och jag kan inte säja att jag har några problem med läkkage via kragen på min 3000 för 2000spänn.

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 11:36 som svar på: Våtdräkter 5mm

nu har jag ju inte mycket kött på benen i fråga om e3 men jag har svårt att tro att det är någon större skollnad. jag ahr igna problem med kragläkage som verkar vara det dom poängetar ar förbättrat med den.

angående ripcurl så gör dom vindsurfdräkter med. Saxat fårn SP:s hemsida ”Core Raptor: 2.599:-
    Vindsurfing dräkt från Rip Curl. Dräkten är försedd med Rip Curls Elastomaxneopren i armarna, underarmarna och skulderparti. Elastomax ger dig maximal rörelsefrihet.”

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 10:28 som svar på: Våtdräkter 5mm

jag har en NP3000 5/3:a och är inget annat än nöjd som fan med den.
    bra passform (för mej) välsydd, varm, sjyssta material. Allt man kan önska sej.

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 09:09 som svar på: Norske jänta aer ju så go!

ja hon pratade mångt och mycket i högt tonläge.
    lite jobbigt eftersom hennes polare sov i bäddsoffan i samma rum-.
    och hon ville inte ha det paent. wink.gif

fan det märks att man är bakfull när man skriver såna här grejer. egentligen borde jag skriva en historiarapport som ska lämnas in imorrn.

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 08:17 som svar på: Norske jänta aer ju så go!

jag trodde du snackade om norskan jag fick med mej hem i natt. jobbigt språk i sänghalmen bara. wink.gif

men när det handlar om vind och värme är det sjysst

• styret

Medlem
    13 mars, 2004 vid 17:28 som svar på: Övertyga mig!!

eller en med mindre kol men fortfarande ny och 35procentig för 1250 på vindsurfing.se

• styret

Medlem
    13 mars, 2004 vid 13:34 som svar på: Träningsläger/-helger på Öland i vår??

fan bara han inte ställer upp i tävlignen när han ändå har vägarna förbi. stefan, living, kruse, olandersson, fredde bengtsson och gräsklipparmannen kommer stå chanslösa med allt dom har lärt sej utomlands. vad är poneta, chaka eller switch chachoo mot en one handed helikoptern. sätter han den åt båda hållen?

Men Gert Fylking gör den ju på ett ben och utan händer.

• styret

Medlem
    13 mars, 2004 vid 13:04 som svar på: Bra videoredigeringsprogram?

culing.
    man behöver mer avancerade program om man vill få nån sorts proffsigt intryck. bra färg och ljusinställningar. snygga överlappningar, kunna spexxa till roliga grejer.
    för mej är inte surffilm enbart bilder på surfare utan bilder på miljöerna runt alltihop. riggningen, folket på stranden, hängandet i väntat på vind.
    sen är snygga klipp aldrig fel och då kan man behöva det lilla extra för att få det bra.

men ska man bara göra det du säjer och är nöjd med det (det ska man väl vara) så funkar säkert moviemaker 2 bra.

• styret

Medlem
    13 mars, 2004 vid 08:50 som svar på: Träningsläger/-helger på Öland i vår??

hehe dansband är grejer det.
    tacka fan för man har slutat servera på bygdegårdsfester. Där kunde lasse-stefans eller lasse trofasts (mörbylångas stolthet) spelas så porslinet skallrade i köket.

Hoppas du gick och la dej efter medelandet för nu ska vi över till östra sidan.

• styret

Medlem
    12 mars, 2004 vid 22:20 som svar på: Bra videoredigeringsprogram?

final cut knäcker allt. ingen idé att disskutera.
    macen köps efter sommarn. sen jävlar.

• styret

Medlem
    12 mars, 2004 vid 21:38 som svar på: Träningsläger/-helger på Öland i vår??

då är det troligtvis ingenting.

• styret

Medlem
    12 mars, 2004 vid 21:36 som svar på: ÖLAND

har du kollat campingen?

fan jag ahr ju 80kvadrat stående här hemma (8km från haga) helt tomt. eller ja. mitt surfjunk och massa köksmaskiner men annars tomt.
    kasnke skulle ta och konferera med föräldrarna om vi skulle slänga in några sängar…

Sida 203 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA