styret
Forumsvar skapade
-
men förfan. det är en surfgrej en ploj som dom flesta konfarna känner till. ett gäng medelålders män som hetsar varandra till alldelles för snabba farter och dyra prylinköp
-
jäpp det var jag med skankprylarna.
-
fan vad chill. då får det nog bli att signa upp sej.
-
angående surfnet…
jag hajjr inte. kostar det nått eller inte.
typ det står ju att det gör det på treje sidan men på fjärde står det att tjänsten betalas av annonsörerna.om det kostar. hur mycket?
-
rambo, vad har du för vattenskydd på kameran?
-
jag var på deras freestyleclinic på haga park förra året och det var jävligt bra.
alla som var där lärde sej nått (tillochmed kenneth som har surfat sen big bang).
helt klart värt att gå på. -
mac, hur fan glömmer man nått sånt?
jag får åka ut och leta reda på snubben, sticka till honom en dunk och slänga in honom i 245an så festen är säkrad.
ett het tips är nog Kajutan eller nån av bygdegårdarna på östra sidan om fredakvällarna. -
ähh skit i guran och ta med dej ett pr sunkiga boxers så gör du garanterat succe.
Henke (är det väl?) ser galet exalterad ut. hehe -
extreme sports kanske?
viasatsport sänder rätt mycket vanlig surf.
explorer visar en hel del lite äldre v-surf grejer.
eurosport har väl ett kitesurfmagasin som sänds med jämna mellanrum.
det dyker upp lite på mtv då och då.men fan internet har ju öppnat upp som fan för det här.
jag funderar väldigt starkt (kanske 80% säkerhet) på att söka till utbildningen Digital Media Distribution på rockcity i hultsfred efter gymnasiet.
så vem vet. kanske sitter man här om ett par år och styr och ställer över sin egna webbtevestation. -
jag tror tevebranschen är likadan världen över.
det är främst produktionsbolag som gör program som sen säljs/överlåts till tevestationer. -
det ahr dom iofs gjort.
NM 2002 gick på svt och dom ahr väl sänt från wave classic ett par gånger.grejen är att det är sällan SVT/tv4 själva går ut och försöker täcka andra arrangemang än dom riktigt stora (vm, os elitserien mfl).
Det som behöver göras för att få sändningar från tävlingar är att helt enkelt ta tummen ur röven och försöka så gott man kan göra något själv.
NM programmet (och efter vad jag minns och hört) och wave classic poducerades av x-ray films som dom sen sålde/gav (jag vet inte vilket) till svt.Jag försökte för ett tag sen sparka igång ett litet projekt att skapa nån serie kring svenska cupen, kanske ett 5-10 minuters avsnitt från varje tävling och försöka få sändningstid någonstans (typ viasatsport som verkar sända vad fan som helst) men intresset från övriga var svalt. jag tror vi blev tre eller fyra som var peppade på att försöka.
Så ja… ska man ha nått gjort år man göra det själv.
-
det är ju du som itne har nån koll.
getwet, PTcruiser, speedjanne. berätta för honom.kungliga slalomsälskapet, medelålders män. och inget annat
-
hehe brudarna verkade inte så intreserade. han hade inte för mycket att flashac efter vad jag har hört. var jävligt trött och tror jag hade åkt hem när killen började showen.
hehe det var ingen surfare utan nån snubbe som bara kom förbi och var skitfull.