styret
Forumsvar skapade
-
min bag är alldelles för stor 275×100 till 265×65 men vadfan bryr jag mej om det?
funderar just nu på om jag ska försöka dona en mellanväg att ha innuti bagen så att man kan lägga en vågis inuti när den kommer. -
ja nu får vi lägga oss i hårdträning kenneth.
Om jag inte minns fel slog du och emma vad om vem som skulle sätta willy skipper först.
och nu har hon ju börjat glida igenom vulcanen så det är inte länge till hon sätter det andra heller.du har ju nyfixad fot så det ska väl inte vara några problem? ta med dej en flarra jägermeister så vi håller oss varma och mjuka i kroppen och kom över.
ja det är det där jävla tangentbordsviruset. jag tror det är nått man får genom owc.nu
-
jag kom precis hem från en vända. det var gött trots snön som kom.
på gränsen till överriggat med 6.2an10 grader! det låter fan inte dumt men hur blir det med vind?
Tis: Nordost, 3-6 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s.
Ons: Mellan nordost och ost, 2-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 5 m/s.
Tor: Ost, 2-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 5 m/s.
Fre: Ost, 2-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 5 m/s.varför det alltid så att det är sol när jag packar bilen men dåligt väder när man väl kommer ut på vattent?
-
du kan hyra grejer på plats. men ska du ner i badet så håll utrustningen innanför badbrallerna.
-
fotosidan.se. pixelarea.com
eller ja. i galleriet -
jäjä. bring it on. jag är inte svår så.
-
ja det var en väldigt trevligt utförd tidning.
dålig kvalite på en del bilder men annars helt gutt.Själva sammanställningen skulle nog inte vara något jättejobb.
probelemet är väl att få in material känns det som. -
jag kan väl erkänna att mitt påhopp var rätt onödigt. Men vad ska jag säja. jag tyckte hans tråd kändes rätt seriös eftersom att hans ton i tråden som jag tror grundade den här disskutionen var rätt hård.
rambo och jag har haft ett par duster om ämnet tidigare och jag drog till med ett fult kort.
det känns som att jag nog inte skulle använt samma uttryck som jag gjorde om jag fick bestämma nu. Men jag står fortfarande för vad jag sa.eller förstod du inte varfrö manr eagerar på rasistisak åsikter och nazisitiska tillrop bara för man själv är svensk?
-
nope. jag är infödd öläning. Det vackraste som finns
-
fan vad schysst bygge.
som du säjer inga höjdargrejer men jag måste säja att jag är grymt imponerad över din konstrution. klockrent.
man kanske skule försöka sej på nått liknande…
jag ahr funderat på nått liknande fast montera kameran på masten riktad neråt.
montera den på nån av dom stora grabbarnas master och sen ösa järnet.du ahr ju löst avtryckningsmekanismen, nu gäller det bara att hitta en bra låda till systemkameran.
-
gött med dom tyska kommetarerna under också. hehe