styret
Forumsvar skapade
-
Nja att det bara skulle vara problem med att köpa beggat är väl knappast sant?
själv har jag bara köpt några förlängare, två av tre master och ett segel nytt. resten är beggade grejer och inte haft några direkt problem med det. Inte som jag inte hade orsakat själv iallafall.köpa allt nytt i början är inte nödvändigt.
Låt någon annan surfare (Som inte är bundis med han som säljer prylarna) ta en titt på grejerna samtidigt som du kikar, fråga på konfen eller var jävligt kritisk så går det oftast bra.
-
johan är the man. altid hjälpsam och trevlig. kontakta honom.
-
tio lakan ska inte ett nybörjarkit gå på.
själv lärde jag mej på en gammal pråm för 500 spänn och det gick nog rätt bra.
men visst har man möjlighet att skaffa dyrare grejer så ska man göra det.
men för 5-6 tusen borde du kunna få tag på grejer från 98-99 som lätt duger.Man behöver inte alltid ha det absolut senaste. Vilket inte alla här på konfen verkar tycka.
-
jag tror att tillexempel en rrd evolution kan vara kul om man kan grunderna och vill fortsätta att utvecklas. Den är rätt lätt att segla men går nog ändå att använda ett tag. tål stryk gör den med.
-
och vi flippade ut som vanligt på konfen.
Ran har ju planerat läger framöver om man är tjej annars vet jag inte. -
kungliga slalomsällskapet medelålders män. dom är läskiga
-
jämt och ständigt.
jag vill utlysa en varning för krisithimmelsfärd då ksss kommer och dom vet man aldrig vad dom tar sej till om dom hittar freestylare ute:)
-
”nya” easy rider M tror jag mycket väl kan funka hyffsat längre än vad man tror. men svaret heter väl egentligen rrd evolution. men då ligger nog prisbilden över 3000:-
har alltså inget tips utan bara inget att göra
-
hehe. kul att man kan vara till hjälp
-
jobbit att hålla 6.0? funderat på att rigga om?
-
hehe gurra den med den pumpande killen var riktigt skoj.
ninte så bra men skoj om fan -
rambo. om det var mej du svarade så syftade jag på dunkenbilden. den tråden handlade om
-
jo himmeln har en ovanligt jämn ton även på originalbilden.
-
wohow en surfpartner UFO. gav brorsan en sån nyligen.
-
fan vad sköna bilder rambo. satt i en bil i 9 timmar igår, inte lika gutt.