styret
Forumsvar skapade
-
det går till på följande vis. man sitter på konfen, skriver lite skitsnack och går iväg och dricker ett par öl. drar vidare till fest eller puben för ännumer alkohol. rajrajet visar sej inte hålla förväntad klass och man beger se hemmåt efter ett tag. väl på plats i hemmabyggnaden igen så visar det seja tt datorn står på och man itne har nått för sej. då hamnar man på konfen igen eftersom man itne ahr några vettiga hemsidor att besöka. förutom http://www.slackerstyret.com då
-
tror att du ska vänta med att börja kränga windsurfprylar tills du byggt upp ett riktigt bra kunnande på den fronten.
dagens surfshoppar drivs inte av rookies utan av folk emd ett henuint itresse och kunnande vilket borgar för kunniga svar vid frågor och liknande och alltåså nöjda kunder.
-
har inte dom flesta nyare segel runt 6.0 430 som rekmast?
är det 458 som gäller så kan det väl inte vara mycket annat än 430 som gäller? eller? är full nu.helt enkelt kolla upp rekomentadionerna.
-
jag kör inte skinny men jag kan säja att jag som glad ammatör inte känner någon som helst skillnad på min gun mot min fiberspar så enligt mej det är bara att köpa och se glad ut.
-
vadå jef… jag vet väl förfan att det här är en offtopictråd. ett sånt här medelande på vanliga forumet ahde man vl inte ens svarat på.
men om du läser mitt tidigare medelande som handlar om det virre bu tar upp så ser du vad jag menade med mitt andra medelande.
Man kan alltid klaga på pengabrist. Men att i ett allmänt forum hoppa på CSN och kalla dom för kommunistjävlar och idioter bör man nog passa sej för om man håller på med en sport som kitesurfing som ju inte är något billigt alternativ.
-
ja fast det där hör väl inte riktigt till den här disskusionen. jag tycker bara det är så jävla puckat att lägga ut ett sånt här medelande på ett när det väl inte är mer än rätt att man betalar tillbaka dom pengarna man har lånat.
-
va! är inte julmust och vindsurfingprylar samma sak? och jag som precis gått och betält en hel pall must i tron att det var ett komplett vågkitt.
fan hur ska jag lösa returenb nu då. nån som vet vad komsumentlagen säjer?
-
jag fattar nog vad det handlar om eftersom båda mina föräldrar har pluggat nyligen och tagit lån så jag vet nog hur det funkar.
föresten kan jag få låna 6lax av dej. du får tillbaks dom när jag har pengar…
klaga på pengabrist pga arbetslöshet är att vara ute på djupt vatten om man pysslar med kitesurfing som ju inte är någon billig hobby.
fortfarande undrar jag hur dom är kommunistjävlar.
-
det beror ju helt på rekomendationerna på seglena du har. själv har jag 3 master på 5 segel (två segel är iofs så skanky så dom räknas nog inte) så 3 master på 3 ordentliga segel. använder än så länge bara två master. köpte den tredje mest för att jag fick ett bra tillfälle.
jag jag kör helt enligt rekomendationerna och kör då 460-> 7.0 och 430 på 6.2 och 5.4. i mina freestylestorlekar så räcker alltså två master.
men snart får jag nog använda 400 med. -
hehe chill header. för övrigt är jag jävligt avundsjuk på västindienköret.
-
jaharu markus då blir vi två runt Öland i år. har vart och snackat med min svinflummiga bildlärare/mentor och har donat så det finns klartecken så jag akn sno dc-1:an hela våren och hösten. under sommarn vet jag inte hur det ska lösas.
sen dyker mitt bidrag upp. -
vadå ahr du lånat pengar är det väl bara att punga upp.
Är dom jävla kommunister efter att ha lånat ut pengar till dej så du ska kunna göra det du vill och sen vill ha tillbaks dom?
det var en ny syn på kommunism.fan skärp dej och gör rätt för dej eller håll käften
-
jag har många förslag, här något som skyddar bra mot solen.
-
det har vart ett par personer inne och kollat på sidan nu iallafall, har ni tankat? bandet är sugna på lite feedback.
vad tyckte ni? -
jag kom på att jag har ju en trevlig mysse på min bild.
vet itne var den kom ifrån men jag vet att jag ahde på mej den hela kvällen även när kvällen avrundades med brud och hela balletten. hade haft en mössa på mej när jag gick hem men likförbannat så satt den på huvet när jag vaknade morgonen efter.
den sitter ju uppenbart som gjuten så en sån kasnke skulle vara nått