swe-496
Forumsvar skapade
-
Kelapro är Streamlinekopp. Men det finns ju adaptrar för pinsystem till kopp..
-
”Vad säger ni formula-snubbar? Vad är det som gäller? KelaPro, eller? Kollade på kelapro.com, och den ser ju exakt likadan ut i konstruktionen som Liberty. Är lite lätt skeptisk till så lite förstärkning som det är på den typen av längare.”
Tja Jester…
Kelapro är bra mycket tjockare i godset än vad Liberty är.
Vet inte om J Blomberg har några kvar på lager hemma.
Men det e klart bästa förlängaren jag har haft.Jan-Erik från Linköping har den lite äldre typen av Kelapro, riktigt bra den med.
Har inte upplevt att Kelapro har äggat sig i formen.
-
Hur var det?
Byigt som 17 va?
Västligt eller Ostligt funkar bäst….:) -
Sliter mindre i hålet då…….;)
-
Du ska ha M6-skruv rostfri klass A nånting.. Fråga på Siefverts Skruv enligt SWE2 ovan här. De är klart bäst på olika skruv.
Köp en som bara har gäng i änden, m a o ej helgängat. -
Micke Ö har en vev som ser riktigt bra ut. Han köpte den förra året har jag för mig. Den e för pinsystem.
Det var som en liten ställning som man kunde sätta foten på så att den inte snurrade.
Riktigt bra. -
swe-496
Medlem13 april, 2007 vid 15:57 som svar på: Formulasegling fre 13 apr eller lö 14 apr i Sthlm?Jag kommer att dra till Fituna imorgon vid 11-12 nångång…
Tror att Bokell kommr med och ev J Kujala -
swe-496
Medlem12 april, 2007 vid 21:38 som svar på: Formulasegling fre 13 apr eller lö 14 apr i Sthlm?Fituna kan ju locka om det blir Sydväst…
-
swe-496
Medlem12 april, 2007 vid 14:10 som svar på: Formulasegling fre 13 apr eller lö 14 apr i Sthlm?Kommer nog kunna komma loss tidigt imorgon…
Lägg in det här om vart du drar…Kollar av här innan jag drar ut.
Ska även segla på Lördag och Söndag om det ser bra ut.
Dock blir det nog bakissegling på Söndag;)
Lördag blir det nog ett gäng någonstans. Lägger ut det här på Lördag förmiddag -
Alltid trist när en människa som har flera år kvar att ge går bort.
Träffade honom bara någon enstaka gång när han bodde kvar i Sverige.
Trevlig och bra kille. Alltid trevligt att handla av honom.
R.I.P Per. -
Har en Lorch från förra året.
Det var en Deb R13 M +4
Har en fena som jag körde hela förra året. En Deb R17 M +6 Den har varit 75 men är kapad till 70.
Bra lyft och snabb.
Trivs riktigt bra med den.
Men jag vill gärna testa fler fenor.
Har ett par Curtis fenor också, men de verkar vara lite för mycket lyft i dem för den brädan. Kan funka i lätta vindar.