Forumsvar skapade

Sida 118 av 125
  • voodoo

Medlem
    18 april, 2000 vid 06:19 som svar på: King Of The Lake brädad

Klart man ska göra reklam för den handlaren man tycker är bra!

• voodoo

Medlem
    18 april, 2000 vid 06:15 som svar på: Dyr Droopsbräda

Det är ju inte jag som lagt in inlägget ”dyr droopsbräda” !!!!!!!

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 19:10 som svar på: Dyr Droopsbräda

Tja vad ska man säga ? Fortsätt drömma jag behåller gärna brädan om ingen har fattat att priset redan är ett fynd!! 6000:- inkl. boardbag för en -99:ans bräda i bra skick!!
    Dyrt?? SP tar 6995:- för en 98:ans i sämre skick utan boardbag!!

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 17:07 som svar på: Börjar Dunkan vara less på att vara bäst ….

Björn kommer nog starkt i år eftersom han kommer att koncentrera sig på endast Freestyle & wave så den totala wavesegern ligger nog honom varmt om hjärtat däremot är det nog svårt att ta freestyletiteln ifrån Stone?!!

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 16:58 som svar på: King Of The Lake brädad

hur så?

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 15:47 som svar på: Dyr Droopsbräda

Behåll gärna din gamla Bic!
    Jag förstår att du tycker det är dyrt när du seglar på en bräda som är värd högst 500:-
    Kolla istället vad brädan kostade som ny så är det svårt att hitta ngt. bättre till samma pris!

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 12:10 som svar på: Freestyle film?

jag lämnade mitt mobilnr istället för Walléns så här kommer hans! 0705 551629

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 12:09 som svar på: Freestyle film?

Jag skulle ringa så jag vet att filmen finns hemma och hur lång tid det tar innan jag har den 0739 923655 !!

• voodoo

Medlem
    17 april, 2000 vid 12:06 som svar på: King Of The Lake brädad

Större freestylebrädor lämpar sig inte i vågor och mkt. vind utan mer på plattvatten och gropig sjö och större segel så köp både en våg och en stor freestyle för att få det optimala till alla förhållanden. Om du satsar på en liten freestyle typ AHD Maxxride 58 på 85L kan du anv. den från typ 4.5 -6.5 i alla förhållanden men inte till att rida vågor på samma sätt som du gör med en vågbräda! AHD finns att köpa hos Wallén.. Lycka till!

• voodoo

Medlem
    14 april, 2000 vid 19:26 som svar på: Dåliga seglare i Apelviken

Vilket gnäll Andreas! Put your money where your mouth is…och visa killarna om du kan så mkt bättre!! Huvudsaken är väl iallafall att man tycker det är kul eller ??

• voodoo

Medlem
    14 april, 2000 vid 15:02 som svar på: söker adr tll wiscowich?

ngn som kan hjälpa mig komma i kontakt med wiscowitch ?? e-post !!

• voodoo

Medlem
    12 april, 2000 vid 13:53 som svar på: Anmäla?

Jag har seglat med north grejor i 5-6 år och har aldrig haft ngt. som helst problem och om det är Wallén ni snackar om så är han aldrig omöjlig utan alltid bra att snacka med,han har alltid varit schysst!! Säger ngn att det inte är en rekl. så har dom väl fått beskedet från North dom kan väl inte idka ngn sorts välgörenhet för dom får ju ingen ny mast.. och detta är väl inget spec. för north har ngn aldrig försökt att rekl. ngt. hos SP..?

• voodoo

Medlem
    12 april, 2000 vid 06:10 som svar på: maaaagic

Jag tror INTE att det var ngt. prot segel för Rappes wavesegel är org. om det inte är monofilm i rutan för i sådanafall så är det enda skillnaden !!

• voodoo

Medlem
    11 april, 2000 vid 15:47 som svar på: NeilPryde SOUL

Testa Volcano istället 5 års garanti på fabrikationsfel kan inte bli mkt bättre!!

• voodoo

Medlem
    11 april, 2000 vid 15:45 som svar på: maaaagic

Det är väl bara att gratulera till ett kanonköp nu fattas bara resten av linjen som kanske inte blir direkt lika billigt men värt varenda krona testa Style 5.4

Sida 118 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA