voodoo
Forumsvar skapade
-
Klart man ska göra reklam för den handlaren man tycker är bra!
-
Det är ju inte jag som lagt in inlägget ”dyr droopsbräda” !!!!!!!
-
Tja vad ska man säga ? Fortsätt drömma jag behåller gärna brädan om ingen har fattat att priset redan är ett fynd!! 6000:- inkl. boardbag för en -99:ans bräda i bra skick!!
Dyrt?? SP tar 6995:- för en 98:ans i sämre skick utan boardbag!! -
Björn kommer nog starkt i år eftersom han kommer att koncentrera sig på endast Freestyle & wave så den totala wavesegern ligger nog honom varmt om hjärtat däremot är det nog svårt att ta freestyletiteln ifrån Stone?!!
-
Behåll gärna din gamla Bic!
Jag förstår att du tycker det är dyrt när du seglar på en bräda som är värd högst 500:-
Kolla istället vad brädan kostade som ny så är det svårt att hitta ngt. bättre till samma pris! -
jag lämnade mitt mobilnr istället för Walléns så här kommer hans! 0705 551629
-
Jag skulle ringa så jag vet att filmen finns hemma och hur lång tid det tar innan jag har den 0739 923655 !!
-
Större freestylebrädor lämpar sig inte i vågor och mkt. vind utan mer på plattvatten och gropig sjö och större segel så köp både en våg och en stor freestyle för att få det optimala till alla förhållanden. Om du satsar på en liten freestyle typ AHD Maxxride 58 på 85L kan du anv. den från typ 4.5 -6.5 i alla förhållanden men inte till att rida vågor på samma sätt som du gör med en vågbräda! AHD finns att köpa hos Wallén.. Lycka till!
-
Vilket gnäll Andreas! Put your money where your mouth is…och visa killarna om du kan så mkt bättre!! Huvudsaken är väl iallafall att man tycker det är kul eller ??
-
ngn som kan hjälpa mig komma i kontakt med wiscowitch ?? e-post !!
-
Jag har seglat med north grejor i 5-6 år och har aldrig haft ngt. som helst problem och om det är Wallén ni snackar om så är han aldrig omöjlig utan alltid bra att snacka med,han har alltid varit schysst!! Säger ngn att det inte är en rekl. så har dom väl fått beskedet från North dom kan väl inte idka ngn sorts välgörenhet för dom får ju ingen ny mast.. och detta är väl inget spec. för north har ngn aldrig försökt att rekl. ngt. hos SP..?
-
Testa Volcano istället 5 års garanti på fabrikationsfel kan inte bli mkt bättre!!