Forumsvar skapade

Sida 113 av 212
  • walle

walle

Medlem
    11 februari, 2005 vid 09:24 som svar på: Östgöta Olearys ikväll

Svar till:

Ikväll tänkte vi svinga ett par bägers på O’learys där vi primärt skulle diskutera vår resa men även kommer få uppleva när:

Stebe visar OH-bilder och berättar om sitt möte med de australiensiska fågelspindlarna.
    JBI berättar om alla de äventyr med 50+ groupisar han haft genom tiden.
    Guran underhåller med information angående Fokker 50’s motorupphängingar..etc etc etc..

[/ QUOTE ]

kom ni fram till till nått om resan eller blev det för många öl? wink.gif

• walle

walle

Medlem
    11 februari, 2005 vid 09:22 som svar på: La Roxa i e.m?

Jag e lite krasslig men kan tänka mig att ta med familjen upp och grilla/fota/filma lite smile.gif

Hur många blir ni?

• walle

walle

Medlem
    11 februari, 2005 vid 08:57 som svar på: neutral moderator

Svar till:

Då kan du ju passa på och jämföra priser på North med tex Naish på 05:or så ser du att det inte är någon skillnad. Titta på komplett kite med bom och linor. Priserna är nyligen uppdaterade så gå gärna in på vår hemsida och kolla!

Mvh,
    Gustav

[/ QUOTE ]
    Jag tror jag skrev ”har haft högre priser”…, jag var inne på eran sida före jag skrev det inlägget eftersom jag oftast inte skriver något utan att veta vad jag skriver om!

ca 12000:- för en 12m2 kite är väl vad dom brukar kosta men om jag inte har fel så har North varit minst 1000:- dyrare förut!?

Dessutom fattar jag inte hur en bräda kan kosta 7000:-!?!?
    Är den värd det?
    och vi snackar ju inte något custom byggt utan en produkt som sprutar ut från en fabrik…

ja!, jag vet Naish tar ca 6000:- och jag tycker även det e i överkant för en fabriks bräda.

Nej! jag hoppas att fler, liksom jag gör egna brädor eller köper billiga produktionsbrädor!

Nu vet jag att det kanske inte är ni importörer som försöker skinna oss på slantar utan dom stora märkena som tar ut överpriser frown.gif

• walle

walle

Medlem
    11 februari, 2005 vid 07:39 som svar på: La Roxa i e.m?

ni har ingen snö va?

• walle

walle

Medlem
    10 februari, 2005 vid 18:23 som svar på: habo imorrn em?

Svar till:

ja sticker dit typ en liten stund senare även om de blåser pung.. ska se om det är möjligt att åka.. såfall så filmar vi lite.. kom dit om du har lust

[/ QUOTE ]
    Tack! grin.gif

• walle

walle

Medlem
    10 februari, 2005 vid 17:47 som svar på: neutral moderator

Svar till:

mm det kan nog vara så för north e bra grejjor.. men aningen dyrt för oss fattiga.. kom med priser som alla andra märken så får ni nog sålt lite mer och kanske ni också kan sponsra någon vidrig åkare på forumet som skriver mycket eller nått. itne vet jag .. men det e ett jävla tjat på att petrikol är dålig.. för det e han ju inte egentligen för vem lyssnar på hans jevla naish snack..

[/ QUOTE ]
    tycker din avatar e för snygg grin.gif
    kan inte du posta i varje inlägg bara så man får se den, den gör mig på bra humör!

• walle

walle

Medlem
    10 februari, 2005 vid 17:12 som svar på: neutral moderator

Svar till:

Som jag ser det är det mer värt att sponsra dig för att få länkarna under alla dina inlägg och din märkeslojalitet än att ha vår banner i toppen. Jag tror inte att Stefan tänkt på det när han låter dig göra ”lite smygreklam”. Betalar Swell något till Stefan?

Säg vad du vill ha för att snacka North Kiteboarding!!! NKB är ju förövrigt störst i världen inom kite och säljer som smör i alla länder utom Sverige så vi behöver all smygreklam vi kan få för att folk skall bli medvetna om att North är hetare än någonsin. Alla snackar om 5:e linan men få närmner North som ligger bakom systemet. Trist tycker såklart jag!

/G

[/ QUOTE ]
    En anledning till att North sålt dåligt i Sverige kan ju vara att priserna har varit högre än andra märken…(för det e ju bra grejjor!)
    Priserna är något som jag kollar på i alla fall!

• walle

walle

Medlem
    10 februari, 2005 vid 16:24 som svar på: neutral moderator

Svar till:

Du gör ett bra jobb, förstår inte problemet?Mvh Bengt N

[/ QUOTE ]
    Kan bara hålla med men samtidigt förstå andra säljare än Naish…men det e ju bara för dom att ”hänga runt” lite på steffo själva!

• walle

walle

Medlem
    10 februari, 2005 vid 13:11 som svar på: neutral moderator

Svar till:

En väldigt enkel lösning på problemet med att P. har ”reklam” i sin signatur är att han hellt enkelt använder ett nick när han utrycker sina/naish ; ) åsikter och ett annat när han modererar…

Den där lilla Gula flaggan han har vid sitt namn sticker lite i ögonen på den avensjuke !?

//NooB

[/ QUOTE ]

Tror det e svårt att sitta på två pallar…

• walle

walle

Medlem
    9 februari, 2005 vid 19:13 som svar på: kul film

zzZZZZzzZzzzzZZzzZZZZZzzz…oj då! har du me sovit?

men de e klart nån mer kan ju ha missat den wink.gif

• walle

walle

Medlem
    9 februari, 2005 vid 17:42 som svar på: EH- bommen…

Svar till:

Ja vill också se en bild, håller på att modda lite med min EH bomm
    Lalle

[/ QUOTE ]

inga konstigheter…

Bara en mindre ögla(själva chicken loopen), av samma plastslang som används och snöre!

Sedan en hemma gjord swiwel.

• walle

walle

Medlem
    9 februari, 2005 vid 08:44 som svar på: t-shirts?

…kanske skulle göra en beställning:
    tshirt.jpg

199:-

dom har även hoods…
    http://www.stejtment.com

Nej! men allvarligt nu… ingen som vet om den där sidan(eller nån annan) som har lite roliga kite t-shirts?

• walle

walle

Medlem
    9 februari, 2005 vid 07:16 som svar på: t-shirts?

Svar till:

Ha ha… ja det är ju en rolig T-shirt!

[/ QUOTE ]
    vi får göra egna du &jag Backe wink.gif, men då blir vi nog uteslutna ur kitenation blush.gif

• walle

walle

Medlem
    8 februari, 2005 vid 18:00 som svar på: EH- bommen…

på dom gamla e det ju inte det…sen sitter väl depowern över bommen eller!?

• walle

walle

Medlem
    8 februari, 2005 vid 17:43 som svar på: Martin Vari joins Slingshot!

Svar till:

det har väl itne varit här innan eller?

[/ QUOTE ]
    Nej… jag trodde det, det var ett tag sedan jag läste det men det hade tydligen inte kommit hit tongue.gif

Bra att du e vaken! smile.gif

Sida 113 av 212
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA