walle
Forumsvar skapade
-
de va väl inget nytt! eller?
-
Svar till:
håller med, lite onödigt att flytta tycker jag. mr EH har ju lagt in en hel hög med naturbilder från cabarete då det inte blåst. Neh fan de här e minst lika mkt kite som allt annat som tas upp på kiteforumet.
[/ QUOTE ]
Ja vi snackar särbehandling nu!
ett inlägg om minicross e tydligen mer ”kitesurf” en detta inlägg

-
Svar till:
jag tyckte de va rätt kass… är man lite bevandrad med ritprogram får man lika lätt fram den outlinen man vill ha… dessutom kan man med ritprogram få fram rocker…
[/ QUOTE ]
…och vad ska du med rocker till i ett program när du ändå fixar den på ditt rockertable?

Nej! så enkelt som möjligt ska det va!
-
Jag och Backe drar v.10

Det blir en massa nya OceanRodeo kites också om nån vill testa!
och Customplankor från byn

-
Svar till:
Absolut nu hamnade inlägget i en kitesurfing tråd och kitesurfing relaterat kan ju knappast skridskoåkning kallas inte ens med kite i händerna. Men är ni några stycken som tycker att det är fel så får jag väl ta åt mig och lägga tillbaks tråden i kitesurfintråden men jag har svårt att se kopplingen faktiskt.
[/ QUOTE ]
Har sett jevligt många snö/vinterkite inlägg bl.a från EH i Norge som inte hamnat på offtopic!
borde ju va lika för alla
-
Svar till:
varfør vill eh ha gamla -04 drakar?
/Olle
[/ QUOTE ]
för att dom e bättre och att tyskens namn står på dom! -
Svar till:
Det är sååå sjukt va många skitsnackare det finns här! Ägna er åt vad forumet heter istället
Blir så jävla less på er!
Tacka vet jag http://www.kitenation.se Där är vi befriade från dessa stolpskott!!!!! BLÄÄ[/ QUOTE ]
förlåt om du tog det illa, det inte allvarligt menat… försökte bara lätta upp stämningen lite här eftersom att den har varit lite ”dyster” på sissta tiden!Skåne e faktiskt jevla mycket bättre än sunkiga småland som jag själv bor i (Dålig surf, förutom öland, och dåligt med jobb
)Och så måste jag komma med ett tips:
Besök inte steffo om du har lätt att hamna i depressioner, det verkar så
, eftersom att en del inlägg lätt kan missupfattas om man inte läst sammanhanget… -
Svar till:
finns redan lite halft
[/ QUOTE ]
han kanske menar Sverige och inte skåne…
-
Svar till:
jääääääääää, men hur e dom barfota????
eller har du prövat dom överhuve taget? De kan va hur som på vannet.
[/ QUOTE ]
Dom blir exakt som Ocean rodeo padsen(mycket sköna!)
eller som padsen på Brunotti brädorna, det är samma material
men som jag skrev så måste dom bearbetas eftersom att dom har en något glattare yta som måste slipas/fräsas bort.
detta är ju kanon eftersom att du kan forma dom så att dom passar dina fötter vare sig du e nån jevla plattfot eller normal

-
-
En liten klisterlapp med texten ”skit inte på insidan av locket tack” vore kanske också bra…