Forumsvar skapade

Sida 115 av 212
  • walle

walle

Medlem
    5 februari, 2005 vid 18:05 som svar på: neutral moderator

Svar till:

ingen av er som skriver här vet ju hur det va innan patrik tog över som mod därför vet ni ju inte bättre.

[/ QUOTE ]
    eeh… inte dagens smartaste inlägg tongue.gif grin.gif wink.gif

• walle

walle

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:25 som svar på: neutral moderator

Jag tycker det e bra som det är!
    Man får stå ut med lite Naish propaganda…dom flesta vet ju ändå att Naish inte e riktigt så bra och överlägset som Patrik säger i alla lägen grin.gif

Men Naish e ju inte dåliga grejjor…

• walle

walle

Medlem
    5 februari, 2005 vid 15:11 som svar på: neutral moderator

…och vart hittar du en ”neutral” moderator?

• walle

walle

Medlem
    5 februari, 2005 vid 08:36 som svar på: hur ar EH kitesen?

Svar till:

framst freestylen. trar den som en pung eller ar den latthanterlig. svanger snabbt?
    finns det fardiga 5:e linabommar eller maste man mecka sjalv?

[/ QUOTE ]
    Har en freestyle 14m2…
    Den e bra snabbare än andra i samma storlek, enligt mig, och du hoppar högt med den!
    bra respons ner till bommen(inte för tung, inte för lätt)
    Det enda negativa med den är bommen men jag har mest kört med andra bommar…

(ska snart sälja den…bra pris)

• walle

walle

Medlem
    4 februari, 2005 vid 19:59 som svar på: Vilken bräda?

Svar till:

Jag skulle tagit Droppen..Inte för att jag prövat den eller så, men den är ju h elt klart snyggast, och det är ju den viktigaste egenskapen på brädan grin.gif grin.gif.

[/ QUOTE ]
    ja den e jevligt snygg!
    och den har ju fått riktigt bra kritik med smile.gif

• walle

walle

Medlem
    4 februari, 2005 vid 19:05 som svar på: Vilken bräda?

Naish plankan ser ju skön ut, ska bli kul att testa den i år! smile.gif

Vad kommer den att kosta?

• walle

walle

Medlem
    4 februari, 2005 vid 18:57 som svar på: reply to hugo’s statements (Rambo)

Svar till:

talk about shit 280490-bestnaish.jpg

[/ QUOTE ]
    jag skulle inte ta jobbet som städare på den toaletten, ganska mycket piss på locket skulle jag gissa på grin.gif

• walle

walle

Medlem
    4 februari, 2005 vid 18:55 som svar på: Vilken bräda?

Svar till:

Naish kommer med en Ny Thorn den såg Christian i Brasilien och tyckte att den så väldigt lovande ut.
    Väldigt lik hans egna senaste bräda. Så om du inte måste handla just idag så kolla på den på nätet och sen prova den när den kommer.

[/ QUOTE ]
    konstigt att du tycker han ska ha en Naish planka… wink.gif men nu var det ju inte den han frågade om tongue.gif

Nej! jag håller med Bengt och skulle köpt Litewawe brädan!!!

• walle

walle

Medlem
    3 februari, 2005 vid 20:20 som svar på: Kite Center Ren’e Egli Fuerteventura?

Svar till:

vindmässigt kan du kolla up det på hem sidan http://www.rene-egli.com där ser du också statistiken för vintern

[/ QUOTE ]

…och för er som inte gillar att bläddra runt på en massa tysksidor, kommer en bild med statistiken där i från wink.gif

windstatistik-de.jpg

• walle

walle

Medlem
    2 februari, 2005 vid 19:10 som svar på: Kite Center Ren’e Egli Fuerteventura?

hur varmt e det i vattnet på fuerte?
    Ska dit vecka 10 så jag kanske ska investera i en ny våtdräkt…för pyron lär jag inte behöva där i alla fall!

• walle

walle

Medlem
    2 februari, 2005 vid 04:22 som svar på: Fuerteventura nu i februari?

Svar till:

fuerteventura pa vintern kan avar allt fran 2 veckor vindstilla till 1 vecka med storm och enorm swell…

palitlig vind ar det mars -september. framst maj-juni.

bra vagsurfing for det mesta oktober-april.

staffan

[/ QUOTE ]

Gött grin.gif
    Vecka 10 e vi där…

• walle

walle

Medlem
    1 februari, 2005 vid 16:37 som svar på: vakuumbagga

Som sagt:
    ”Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet”

åker man till en återvinningsstation så kan dom nog ge dig en gratis, där redan freonet e borttaget…

• walle

walle

Medlem
    1 februari, 2005 vid 16:10 som svar på: vakuumbagga

Svar till:

Någon som vet var man kan få tag på en billig vakuumpump med tryckmätare, stockholmsområdet?

[/ QUOTE ]

Absolut billigast blir om du tar en gammal kylskåpskompressor och en vakuummätare för bilar på Biltema!

E du någorlunda händig så fixar du allt sammans för under 200:-

Har själv kört med den varianten förut och det funkar kanon.

• walle

walle

Medlem
    31 januari, 2005 vid 17:29 som svar på: Vad skall jag köpa?

allvarligt, om det nu går att vara det tongue.gif, så gör ju Naish bra kites, utan tvekan.

Däremot vet jag inte om det e ”måttstocken” innom kitesurfindustrin…

• walle

walle

Medlem
    31 januari, 2005 vid 17:14 som svar på: reply to hugo’s statements (Rambo)

Svar till:

hej alla glada kitare runtom i sverige! en dag sa hugo att jag va en liten trög jävel som e skitdålig på att köra bil till en annan utan att jag hörde det. som tur va kände jag den andra killen så jag fick reda på allt dumt som hugo sagt. jag blev oerhört besviken på hugo eftersom jag alltid behandlat hugo med stor respekt. dagen efter ringde jag upp hugo stämde möte med hugo nere vid kallbadhuset i malmö, det va lite kallt men trots det ett utmärkt ställe att prata lite allvar. hugos daze krympte rätt snabbt och jag märket att han skämdes lite, kanske därför han genast bad om ursäkt och visade stor ångest. idag är jag och hugo goda vänner igen och jag hyser inget agg mot honom. han är och har alltid varit en kul prick som är lätt att tycka om.

jag skulle vilja passa på nu när jag ändå skriver att visa en liten bild på slingshots nya fuel 13 som jag körde ett par gånger på fuerteventura i oktober 2004

1994 började jag springa ut och hämta tidningen åt min pappa på lördagmorgonar. 2003 började jag köra budbil och idag är jag en stolt medarbetare hos Jetpak.

jag vill tacka för visat intresse, vi ses på vattnet om allt vill oss väl!

/Matthias

[/ QUOTE ]

Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp,Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp, Tummen upp grin.gif

Sida 115 av 212
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA