walle
Forumsvar skapade
-
blir nog bara en vecka…
häng med vet ja! -
Svar till:
Tjena, hur gar det med bradtillverkningen, jag ar i Linkan om tva veckor o e bradlos da. Fast o andra sidan lar jag inte behova nan pa ett par manader

[/ QUOTE ]
hur vill du ha den? -
Svar till:
Gottegrisar! Vilken reseberättelse och fotografier kanske rent av lite film!
10 pers! Bara fotografer och författare eller? 
[/ QUOTE ]
Ja dv kamera, fina custom brädor och en massa fina nya kites har vi, fattas bara några vassa åkare
-
då blir vi ju 10pers!

-
Något telefonnummer jag kan nå dig på?
-
e det Jonny som e ”reseledaren”?
-
Brunottin e en bra bräda!
den håller kanten riktigt bra även på en lättviktare som mig.och padsen/stropparna är några av dom skönaste!
brädan är dessutom grymt reptålig:)Jag e en av dom som haft problem med min(wood 125) men enligt mig så beror det på en tillverkningsmiss och valet av ytmaterial(formica)
På min bräda lossnade en bit av laminatet och då kunde man se ljusa och mörka partier i epoxin= epoxin har inte tagigt fast ordentligt, alltså en miss i tillverkningen… på just min bräda det betyder alltså att andra Brunottibrädor borde hålla bättre!Sedan är formica ett väldigt slitstarkt material så det gör inte så mycket om du kör upp på stranden

däremot går det tvärt av om du bryter på det! alltså om brädan flexar för mycket= en bräda med formica ska vara ganska hård utan flex.
Jag har fått lite skit för att jag skrivit lite väl negativt om just Brunottin, vilket jag i något fall gjort, men jag gillar faktiskt min Brunotti och kör fortfarande på den!
Det jag inte tycker e bra är just ”Formica” ,eller andra liknande högtryckslaminat, det passar helt enkelt inte till att göra kitebrädor av!
-
Svar till:
…Eller kristi himmelsfärd… Det verkar som ÖWC inte kommer annordna SM i år.
Fast ni som var på Haga Park förra året åker väl aldrig till öland igen 
[/ QUOTE ]
Jag var bara nere på torsdagen men efter att ha väntat hela dagen så kom det ju fin fin bris på kvällen
som tur var åkte jag hem till fredagen…
-
Påskveckan/helgerna borde ju passa bra med ett event…
-
walle
Medlem24 januari, 2005 vid 17:21 som svar på: nån som har en Tablas eller brunotti att sälja?de e väl ingen vettig person som vill köpa en ”LE wood” i alla fall

själv tänker jag inte försöka sälja min utan gör om den i stället

-
Öland eller Gotland e nog bäst…
Gotland är jevla fint men samtidigt lite ”avsides” -
har ni snö i skaune
? -
Svar till:
nya bomen, tyvärr fortfarande tyskfärger, men det ska bort till mars sändningen… allt annat är förstärkt fixat
[/ QUOTE ]
det finns ju rätt många andra mönster som e snyggare…
varför inte ”nr m47”:

fast risken e ju att man blir lite väl sugen på ”polka shots”
här finns fler eva-foam produkter:
http://grip.chps.com.tw/eva-foam-grip.htm -
Svar till:
Ser lite märkligt ut med padsen på den vita brädan näst längst ned.
Är det för att minska kanttrycket eller??
[/ QUOTE ]
den e ju mörk i kanterna… du trodde väl inte padsen gick utanför!?