walle
Forumsvar skapade
-
Ser helt klart snygg ut!

Men för 5000:- får du ju en custom, precis så som du vill ha den…
Jag tycker fortfarande priset e för högt för en serietillverkad bräda, det gäller ju flera märken…
-
Svar till:
Fins det någon bild man kan få se?
[/ QUOTE ]

och tidigare trådar här:
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=257849&page=&view=&sb=5&o=&fpart=all&vc=1 -
Svar till:
..för året om det blåser nått. har inhandlat en styck SOLA torrdräkt och en styck Pat Love ”WIRE” sele. från http://www.kiteshop.dk någon som vet något om grejorna? jag har aldrig hört talas om varken SOLA eller PAT LOVE så det känns ju som det är lite på chans men det ska bli kul å testa nått nytt som man inte har hört nått om. ser mycket lovande ut faktiskt. återkommer med info och bilder efter att jag testat..
[/ QUOTE ]
”sola” e inte det dräkter till jolle-seglare?Dom säljer en sån på en secondhand butik här i Västervik för 400:-
den är i läckra neonfärger från sent -90:tal skulle jag gissa på
klantskallarna har låtit den hänga i skyltfönstret så båda arm muddarna e dåliga men dragkedjan e i nyskick!(samma som på pyron)
-
Svar till:
Du Paul som knäckte vår flaggstång på campingen, hör av dig.
Hoppas att du klarade dig bra och att det bara var stången du bröt. Slå en signal så vi får löst det här.Micke – Habo Ljung camping, tel 040-41 12 10.
[/ QUOTE ]
Det där blir svårt att skylla på stormen

-
Svar till:
EH kitesen maste vara de basta kitesen som finns, men bommen suger som vi alla vet hastkuk, vid en session i soder om Perth idag sa gick depowern och chickenloopen av pa tre stallen, smatidigt…fint va…
[/ QUOTE ]
Själv har jag kört med min OceanRodeo bom till EH kiten…
Synd att en så bra kite har så dålig bom. -
Svar till:
socker?
[/ QUOTE ]
håller med… -
Svar till:
[/ QUOTE ]
det va ju inte ”Gul” utan dom jag föreslog… -
varför inte MauiMagic torrhandskar i stället?
grymt sköna tycker jag… -
Svar till:
Svar till:
Vi pratade om att vecka 14 är en bra vecka att åka på, samt att destinationen blir nog Egypten, Hugahda…
Vi blir upp emot 8 stycken så det måste nog bokas snarast…
Gruppresa kan ju göra att det går att få lite bättre pris kan hända. 😉
/Peter
[/ QUOTE ]
Allvarligt… det där låter ju inget bra
Varför åka v.14???Det e ju då värmen börjar komma här ju, bättre att dra till Gotland då, det e ett annat lande det me

Sen undrar jag om det e så bra åkning där? är det inte bara platt/chopp där?
Är det nån som kan rekomendera vart det e bra att åka, är ”Fuerte” bättre?
[/ QUOTE ]
Fasen hur blir det med resan?
Kan inte nån av er ta tag i det?
Jag får sällan tid över att kolla runt på resor och vindstats (på grund av 3 barn, tjejen, jobb och brädbygge
)men som sagt inte så sent som v14!
då e det ju badtemperatur hemma ju
-
Svar till:
Svar till:
hmm, det är inte riktigt så enkelt. isåfall skulle du ju bara behöva vända på fenorna. grejen med dom som sitter på EH till exempel är att dom är lite böjda in mot brädans mitt kan man säga. varför är dom så bra tycker du? vad jag har hört så är det ingen märkbar skillnad.
[/ QUOTE ]
Det är ju svårt att veta om det är fenaorna eller brädan som gör det hela. Enda sättat att få veta är ju att prova olika fenor på samma bräda. Och det är precis vad jag tänker göra.
Men var köpa dessa fenor? On top har inte dessa. G10 är inte riktigt vad jag menade. Walle kan du inte börja sälja redan nu?
[/ QUOTE ]
tyvärr kan jag inte sälja mycket tidigare kanske kan göra några om 3-4veckor…
Jag har fullt upp nu
och fenor ligger inte högst upp på listan… -
Svar till:
Var kan man köpa sånnadär bra fenor som sitter bl.a. på August-brädorna och EH-brädorna?
Asså för er som inte fattar så är dom ”bakvända” på höjden men inte på bredden. OKAY?

[/ QUOTE ]
Jag kommer snart(om ca 2 månader…) sälja sådana ”flygplansfenor” gjorda i kolfiber/epoxi.
-
Nej!
Kanske uppfattas lite fel, i så fall ber jag om ursäkt.
Men du är ofta lite ”anti”
gillar att dissa saker innan du testat/ har ”kött på benen”Det kan tyckas lite korkat tycker jag
men jag tror du gör det mest för att skapa diskussion eller?
(och det kan behövas i bland)