walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
fan walle häng med på tisda istället. . flyg för 2000:- ..
[/ QUOTE ]
för mycket jobb, tyvärr
-
fina bilder som vanligt

Hur länge e du kvar i det där landet?
och hur e det där i mars, trångt eller? -
Svar till:
Jag är nog också för full men annars är det ju nästan bättre med La Varis med Bastu efteråt??
[/ QUOTE ]
mindre vind i Varamon i morron…
dessutom SV= skitvind i varatmen bastu e ju gött

-
Svar till:
mmm… jag har dock inga handskar o tjejen har bilen

[/ QUOTE ]
låna handskar…annars köper du Biltemas och ett par disk/gummi handskar över, fina fisken

-
Svar till:
För kallt för min 2 mm…
[/ QUOTE ]
kör med dubbla då!
Jag har en överbliven 5mm ”våtis”… -
Svar till:
Jag står alltid för vad jag säger
det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan. 
Men skall man vara ute mycket mer än en timme i December eller januari så behöver man en torrdräkt.
Nu fick jag ju min gratis skulle jag köpa en för 5000:- så hade jag valt en ny kite istället men det är ju för att jag inte har råd till både och!

[/ QUOTE ]
gött, välkomen i gänget!
-
Svar till:
Ser väl ut att vara helt ok grejor!
Har också skaffat torrdräkt nu, visserligen en dyktorrdräkt så det blir väl lite klumpigt men man lär ju aldrig frysa i allafall.
[/ QUOTE ]

Aj… aj aj…. aj… (nyper mig i armen, och nej jag drömmer inte…)

trodde aldrig jag skulle få va med om det

-
Svar till:
Är valutan också custom

[/ QUOTE ]
det är nog sketna svenska kronor som gäller! -
fasen…

synd att det ska bli så här, det e ju en sak med vattenskotrar och annat kul som för liv och skitar ner då kan man ju ha viss förståelse att några får ”ont i magen” men att förbjuda kite e tragiskt!Jag tror det e dags för nationell samling!
vi får organisera oss och komma med riktigt bra motargument.Det drabbar ju även oss som inte bor/kajtar i dessa områden, för om det blir förbud så blir det ju extra vatten på kvarnen för dom som vill ha förbud på andra platser i sverige…

Bäst vore om man kunde få fram bevis på att vi inte påverkar djurlivet i någon större grad…
Och ett annat bra argument e det där med ungdommar! det är faktikst något dom brukar lyssna på, så försök dra i gång någon form av ungdomsverksamhet lite mer organiserat.
-
Svar till:
den som borde ha försäkring är väl Micke, sen hjälps vi åt med vad självrisken kostar.
[/ QUOTE ]
brukar vara några tusenlappar billigare att ta ut det på en privatperson än på ett företag…
-
Svar till:
webbaddress???
[/ QUOTE ]
det e ju i tidningen ”Kitesurf magazine”
dom har inte mycket till hemsida, endast papperstidning…
http://www.interpress.se/miwell/pl/visa_utgava_publ?i_prkod=7627 -
och två bilder dessutom!