walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
sssshhhhh
de på den ”riktiga” västkustan har inte förstått hur najs det är ännu.[/ QUOTE ]
vi får hålla det hemligt, risk för att det blir tight på vattnet annars…
Hoppas det funkar att bygga rails m.m. där kan bli kul

-
Svar till:
JAG!

[/ QUOTE ]
Fre: Mellan sydväst och väst, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.
om nu prognosen håller var e bäst då, sandbergen?Ska bli skönt att åka lite det var ett tag sedan nu

-
Tjurudden!
Gotländska västkusten

-
Svar till:
Vår Naish sele ligger på 855:- och är jävligt skön.
2005 års modell av midjeselen är omgjord ordentligt! Den är förstärkt och har handlepass öglor/tamp i ryggdelen. Ett rejält handtag för dina kompisar att ta ned dig på jorden med och det erkännt bra Pro-Limit spännet. För de som inte har sett ett Pro-Limit spänne är det kort beskrivet ett klick spänne för att slippa att kränga på sig selen och justera den varje gång. 2005 års midjesele är gjord av ren kvalitet!
http://www.swell.se/show_product.jsp?id=79
[/ QUOTE ]
Brukar inte det spännet krångla när det kommer sand i mellan/i ?
Eller e det nån annan klickmodell jag sett kanske?
Bra pris om det funkar bra!!!

-
Svar till:
om du ska ha ett stycke BILLIG sele ska du nog inte hoppas för mycket på en dark rider. är väl den dyraste vad jag vet. linorna lär väl gå på lika mycket.
[/ QUOTE ]
just i fallet med sele så ”får man vad man betalar för”! -
Svar till:

[/ QUOTE ]

-
Svar till:
Hej Walle
åk till isla margarita venezuela
om du vill ha bra med vind och platt vatten
bra från feb-april vind varje dag…
http://www.falklauritsen.dk flyg från 5500dkr http://www.kitesurferen.dk/view.php?id=780&type=1&PHPSESSID=24543dc35024ae65335eb1fc1168533a
Anders[/ QUOTE ]
Låte ju bättre
nån mer som ska dit? -
Svar till:
antagligen. Det lär väl bli några repor dit under våren.
[/ QUOTE ]
Jag tänker bygga en ”mobil” slider och ta med till ön… skulle ju funka fint just där!
Skulle ju kunna höra om man fick ha den där under sommaren annars får man ta i/ur den och förvara den i nån buske…
-
Svar till:
inget är som ”the bull-cape”
on da gotland.[/ QUOTE ]
nej det e sant, lite kallt nu bara
vi lär ses där när våre kommer eller!? -
-05 brädorna från Naish ser ju faktiskt helt okej ut!
Konstigt att dom gjort så sunkiga brädor innan, när dom annars gör bra prylar!?(förutom måttstocken/bommen…
) -
Svar till:
Vi pratade om att vecka 14 är en bra vecka att åka på, samt att destinationen blir nog Egypten, Hugahda…
Vi blir upp emot 8 stycken så det måste nog bokas snarast…
Gruppresa kan ju göra att det går att få lite bättre pris kan hända. 😉
/Peter
[/ QUOTE ]
Allvarligt… det där låter ju inget bra
Varför åka v.14???Det e ju då värmen börjar komma här ju, bättre att dra till Gotland då, det e ett annat lande det me

Sen undrar jag om det e så bra åkning där? är det inte bara platt/chopp där?
Är det nån som kan rekomendera vart det e bra att åka, är ”Fuerte” bättre?
-
Svar till:
Ett tips är att lägga alu-folie på båda sidor och stryka med ett strykjärn på lagom värme. då blir det som svetsfog. har själv gjort det i ändarna på min Co2. Funkar jättebra. ta bara inte för mycket värme. Börja med lite svagare och sedan starkare. Tror 2 prickar är lagom på strykjärnet.
/DJ[/ QUOTE ]
Det där e ett jätte bra tips!
går ännu bättre om man har något runt under exempelvis en rund trästav sedan folie-blåsan-folie och stryk på det! -
Svar till:
Ser ut som måttstocken blivit knäckt på mitten

[/ QUOTE ]
med tanke på vad som skrivits tidigare så var det faktiskt ett kul skämt
-
Svar till:
Blåser upp den i vardagsrummet när familjen lagt sig. Eller om man bor trångt ha luft i strutsen men inte i LE ha den ståendes rullad i badkaret torkar hyffsat på det sättet med.
[/ QUOTE ]
Men har man den i badkaret missar man ju sandstrands känslan på parketten och den härliga doften av sjögräs
-
Törs ni inte…?:
Söndag förmiddag: Mellan syd och sydväst, 11-15 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%
Söndag eftermiddag: Mellan sydväst och väst, 10-14 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%och många stjärnor på vindguru