walle
Forumsvar skapade
-
Sandbergen får man åka på då alltså?
Trodda faktiskt redan att det var förbud vid just ”haga”!?Men hur är det om man kör långt ute i vattnet(typ 100m ut)
då måste man få åka även där eller?Tycker det är vettigt med ett förbud där om det inte inskränker FÖR mycket på friheten…
-
Det går en bil från Lkpg!
-
Svar till:
mmm, vi borde helt klart installera en bromslina på dig.
Tror du själv på det där ”intekrogen” snacket?
Lördag kan funka om du glor på theyr.net. Winduguru har varit lite opålitlig på sistonde.
[/ QUOTE ]
Häng med till Öland! -
Tänkte testa den senast vi var i Hallmare men det blåste dååååligt
-
ring när du e kitesugen!
Jag åker när det blåser…
070-3236703
0493-51099 -
Svar till:
Varför ska det va så in i he*#%te dyrt att kitesurfa, fattar inte hur ni har råd att först köpa utrustning för tiotusentals kronor och sedan resa runt halva jorden för att slappa och surfa. E de kanske pappa som betalar?
Hoppas ingen tar illa vid sig. Jag vill inte va den som e den… Undrar bara, för jag har verkligen inte råd att hålla på med sheiten.Puss på er allihop…

MVH – Karpn
[/ QUOTE ]
eller så gör man som i småland, tigger i hop lite kolfiber, divinycell och snickrar i hop en egen bräda gratis
Det går lite lättare om man opererar bort tummen som sitter mitt i handen först

och så bör man inte hålla till i lägenheten, epoxilukten kan ge smak på dina favorit frosties
-
Svar till:
Nineboard 112×37 med 3mm konkav. Å att sen mästaren själv har byggt detta mästerverk gör inte det hela sämre. O peps jag sover mycket bra om natten sen jag fick konkav.
[/ QUOTE ]
3mm räcker alltså?
märker man nån skillnad på det? stor? -
…en anledning till att många brädor e platta kan ju vara att ”formica brädor”, som e poppis att bygga, inte funkar att göra konkava!?
-
Svar till:
Du köpte allså den på LIDL & fixade punkan med den?
Vad använde du mer för grejer att laga med? är det typ något
gummifolie som man klipper till egna lagningslappar av.
& var isåfall införskaffar man sådan billigt?
Har själv punka på en ytterbladder som jag försökte fixa med ducktape vilket inte blev tätt,kompletterade
med liqid sole men fortfarande inte helt tätt.**** Bronco rider ****
– The Vänern keatöörs –[/ QUOTE ]
Tape och liqid sole kanske inte e det optimala sättet att laga en bladder
-
Ja de va väl inget dumt tips jag kom med!?
…och bara 149:-