walle
Forumsvar skapade
-
bara on/off…
men det var ju det han ville ha ju, i startögonblicket, han kände sig skraj att starta ikrokad eller? -
Svar till:
Tror du har en säker köpare om nån månad eller så om tjejen tycker det va nåt kul…
Hela familjen måste ju köra EH![/ QUOTE ]
om inte jag köpt den före
-
Svar till:
Jag tror det är ofråmkommligt med den designen, hade samma problem med F1 bommen. Men det är ju bara att va där och dra lite då och då när man börjar fega.
[/ QUOTE ]
…eller också e man snål smålänning och gör en egen spreaderbar!
-
kom just hem… har kört i BYIG vind 1-10m/s

vissa stunder har man kanooon drag och sedan är man glad om draken håller sig i luften
men nu, lagom när man måste dra hem, rullar det in fiiinvind stadiga 9-12m/s som vanligt alltså!
Men vi har bra spots här också men eftersom att ingen vet vad kitesurfing e här hemma så får man offra sig i bland och köra mitt i byn…
Vid nästa hyffsade vindtillfälle så är det kiteing mitt i Västervik som gäller… allt för att öka intresset och visa upp sin färggranna gråa EH kite
-
ni ska faen inte klaga på byig vind…
-
Svar till:
Fanns SS när R3 gjordes ?
[/ QUOTE ]
dum fråga kanske… -
Svar till:
Sverige matcher i fotbolls EM är bland de 5 saker som går före kitande i byig vind…
[/ QUOTE ]¨
nej nej! -
Svar till:
Jag har varit ute idag, men som vanligt var man själv då det bara finns solskenssurfare här omkring…
Blåste dock lite väl duktigt för 18 när regnmolnen kom in…men ganska platt var det.
[/ QUOTE ]
…har för mig om att det var några som missade dom RIKTIGA vindarna i måndags kväll, det var visst snack om någe tv-tittande
-
de ÄR bra!
köp den så fort dom får in den! -
faen det regnar här…
men vad säger ni om i morgon då? och vart? -
är det nån son kör i dag?
här blåser det bra och det ska ju öka framåt kvällen…
-
Svar till:
Alla ni som skulle komma ut och alla ni andra som inte var och körde idag(=alla förutom jag)missade en skön session, var lite problem att förklara på teckenspråk och gamla tyska glosor för den holländska pensionären hur han skulle launcha mig, men det gick bra till slut…
[/ QUOTE ]
det var lite långt att köra 10 mil för…
hoppas på vind på söndag och ev i morron kväll
-
Svar till:
Tjaa du kan snart köpa en sånn här av oss ; ))) dom kommer förhoppningsvis väldigt snart…
//Pan
*********SlingShot
”rider”Slingshot.se
L-A Surf.se[/ QUOTE ]
NÄR kommer dom då?
som det var sagt så skulle dom va här i slutet av maj ju eller?Och vad landar priset på ca?
-
japp det va jag som rattade en EH… dess värre liiiite överriggad för det mesta… får ta och käka lite mera