walle
Forumsvar skapade
-
Det ser ut som om det kommer att blåsa till helgen, om vi ska åka i Hallmare får vi skramla i hop till en motorsåg så att vi slipper klättra

Eller så kommer vi fortsätta att roa övriga kiteSverige med udda bilder… -
Har du tänkt att åka nu, och bara köpa en nu, så köp en 12:a eftersom att det brukar blåsa mer på hösten.
-
jag skrev ju om det tidigare att detta var den 3:e kiten i träd på två dagar… men jag måste nog säga att det Jonas gjorde var coolt, i efterhand… ett jävla brak blev det
han har bäst meriter för vaktmästare jobbet
-
tror du ”Skogshuggar Jonas” tycker det…?
-
Med risk för att bli tjatig lägger jag upp en bild till

Det är Jonas som reder ut lite trassel bland alla avverkade grenar…

-
walle
Medlem28 september, 2003 vid 18:30 som svar på: Allergi, vad gör man om man får utslag av våtdräktJag har fått in vatten i min pyro några gånger, det beror på att man går/springer i vattnet ,exempelvis när man hjälper polare! då trycks vattnet in underifrån… samma KAN hända om du krashar och inte kör med handskar då kan det tränga in lite vid armarna.
På vintern använder man ju både skor och handskar och då förblir man torr!
Och att Pyron skulle gå sönder och ta in vatten är nog nästan omöjligt om den inte redan är skadad. -
en bild tagen några sekunder innan kiten satt i trädet, det gick ruskigt fort

-
ja du var visst inblandad i en av flygturerna va?
-
vi kastar gurkor, sockerbetor växer inte här…
-
åja kasta inte gurkor!!!
vi drar inte upp människor i träden i alla fall
om jag inte har helt fel så gick det att läsa om ett par skåningar som flög upp i träd/buskar/bilar/husvagnar för ett tag sedan! -
Vill du ha en kite som håller bättre än andra och dessutom har ett av dom bästa säkerhetssystemen/bomm så köp ”ocean rodeo”
-
Inte dåligt jobbat av oss, tre kites i träd på två dagar…
och samtliga oskadda förutom bomen i dag! -
Att tänka på är att ALDRIG släppa leashen, det kommer inte ”Skogshuggare-Jonas” göra i fortsättningen