Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bygg Badjannes SURFVAGN

  • bicless

    Medlem
    11 juni, 2014 vid 16:23

    Toppen. Då är det bara hem och bygga då. Min Eckla har inte pajat så får gå lös på den först bara.

  • cosmosurfer

    Medlem
    11 juni, 2014 vid 17:19

    Då är det väl bara fritt fram för andra shoppar att använda Bad-Jannes tråd som smygreklam! 😀

  • electric

    Medlem
    11 juni, 2014 vid 22:09

    Jag köpte Biltemas surfvagn/kanotvagn i ren desperation för ett par år sedan för att använda vid Fituna under den hemska tiden när stället var avstängt och vi ännu inte fått till överenskommelsen med markägaren om access.

    Och den höll faktiskt för ett par gånger 800 m fram o åter på den väldigt knaggliga vägen, med två brädor, div. segel, mast, bom, våtdräkt … Kanske det inte var fullt lika mycket last som du har på bilden, men ändå.

    Men himla skönt nu att slippa använda den! Det var ganska jobbigt, med grejor som inte var fastsurrade ordentligt och trillade av, och f ö bara att hålla balansen på den …. Och den saknade det bästa på din konstruktion: ett draghandtag!

    /Lars

  • badjanne

    Medlem
    26 juni, 2014 vid 12:35

    Efter att kört vagnen till och från Haga beach många gånger är det dags för ett nytt utvecklingssteg.
    1. Sidoskydd mot hjulen så att min hoppfällbara stol inte ligger emot
    2. Remhållare som ser till att remmarna alltid hamnar på rätt plats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bygg Badjannes SURFVAGN

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.