Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 08 Swespeed imorgon Skälåker

  • filipl

    Medlem
    15 april, 2008 vid 19:22

    @Bjornen 458154 wrote:

    Tjena Filip,

    Med GPSresults och amaryllon är det ju inte mycket meck. Jag kan bistå med de jag kan och så finns det ju konfen 🙂 Vore det inte kul om du nu har som mål att segla 30 med camberlöst i Sthlm att föra lite dagbok på GPSSS + att du kan vara med i 08 cup ? Vi är ju några som är ungefär på samma nivå när det gäller fart så det kan bli lite fina “fajter” framöver.

    //Björn

    Hej,

    Tack för hjälpen! Jag skall försöka vara med i 08-cupen och förhoppningsvis också i F2 Speedchallenge på Haga Park nu i vår. Skall bli jättekul! Kommer jag sist kan jag ju alltid skylla på att jag inte har några cambers:)

    Filip

  • bjornen

    Medlem
    15 april, 2008 vid 19:35

    @filipl 458694 wrote:

    Hej,

    Tack för hjälpen! Jag skall försöka vara med i 08-cupen och förhoppningsvis också i F2 Speedchallenge på Haga Park nu i vår. Skall bli jättekul! Kommer jag sist kan jag ju alltid skylla på att jag inte har några cambers:)

    Filip

    Låter bra det 🙂 Glöm inte att bli medlem om du inte redan är det i SBF så att du kan vara med och tävla. Det tog över en månad för mig att få ett segelnummer…

    //Björn

  • filipl

    Medlem
    15 april, 2008 vid 19:44

    Räcker det att gå med i SVF eller måste man vara med i en klubb också?

    Filip

  • appel

    Medlem
    15 april, 2008 vid 19:51

    Jag och min gode vän Micke fick segelnr. på en minut nere på speedchallenge i våras, och jag kunde va med utan att vara klubbmedlem!

  • filipl

    Medlem
    15 april, 2008 vid 20:01

    @appel 458706 wrote:

    Jag och min gode vän Micke fick segelnr. på en minut nere på speedchallenge i våras, och jag kunde va med utan att vara klubbmedlem!

    tack för infon.

    Filip

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 08 Swespeed imorgon Skälåker

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.