Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2004 års hemvideo – omröstning

  • tabi

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:52

    Här kommer min lilla lista…

    5 – B – Grymt surf med passande musik, FET!!
    4 – A – Bra film helt enkelt, bra surf!
    3 – I – Fet känsla i filmen, bra musikval!
    2 – C – Bra film med lite andra än vanliga svensson.
    1 – K – FETT MED HEADCAM!!

  • dixon

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 14:04

    Hello Sweden
    aaand here are ze votes from mölndal…
    K -five ponits
    H – four points
    F – three points
    J- two points
    M – one point

  • frippe75

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 14:12

    Får även vi som bidragit med movies rösta???
    Dessutom är det Rutger Hauer som redigerat “En kul liten film” Jag står för 80% av filmandet..

    Sedan tycker jag att bara inloggade personers röster räknas?

    I sådana fall

    5 – K : Fy skäms på mig
    4 – E : JAG VILL DIT.. nästa år!
    3 – I : några coola moves..
    2 – A : Stordag i viken.. Jag sitter själv på 2 timmar från denna dag… kommer senare!!
    1 – K : Visst det blev inga feta moves.. Men som filmare kan man bara ta ansvar för filamdet 🙂

  • stewen

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:14

    5 – K : Grym kvalité och ger känsla vad vågsegling handlar om.
    4 – N : Fin segling och snygg redigering av musik och film
    3 – F : Fina förhållanden, skön musik och fin kvalié
    2 – H : Klockren freeride med passande musik
    1 – I : Hardcore!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:23

    Här kommer mina röster:

    5p – K Riktigt bra känsla, EnStorKulLitenFilm är ännu bättre i o m att den är längre!
    4p – E Maui är ett måste! Jag måste dit!
    3p – L Bästa kvalitén, helt klart!
    2p – F Torö får bli mitt andra hem 2005!
    1p – H Ännu än HeadCam, mycket bra denna också!

    När det gäller registrering, jag har försökt registrera mig men blev utkastad från sidan. Dock är ju hur många som helst av de s k registrerade ändå anonyma, sällan folk skriver hela sitt namn.

    Irie Man

  • jugglis

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:26

    Den spännande omröstningen fortskrider.
    5 – H. Sk..bra – bäst. Förmedlar surfkänslan rakt av. Liiite mycket plonk-musik dock.
    4 – J Some boys. Inte helt förtjust i musiken, men sicken timing musik/händelse & känsla. Bästa av Rambo hitintills!
    3 – K En kul liten film. Myyys, förmedlar känslan i surfing utan att hoppa omkring så förbenat. Surfing kort och gott!
    2 – L Fartig film med många aktörer, lite ensidig fokusering på några, dock. Första 40 sek är superba!
    1 – F Hade kunnat placera sig högre om filmen gått att visa i helskärmsläge…

    Tack för njutningen!

  • crash

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:31

    Överlag jäkligt bra filmer. Har dock haft strul med att ladda upp vissa filmer. Synd.

    5. K Riktigt bra. Grym headcam!
    4. B Bra klipp, bra musik.
    3. A Skön känsla.
    2. I Bra med lite humor. Kul att se att alla inte alltid surfar som gudar.
    1. E svårt att välja men det får bli Maui… inte dåligt!! Får börja spara.

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    13 januari, 2005 vid 15:55

    hur fan orkar ni? grin.gif

    vet inte vems ide det vart o rösta på bästa film hit eller dit, tror inte någon..(någon kanske) inte jag iallafall, e intresserad av vilken “plats” filmen hamnar på, grymt töntigt!

    Rullarna e till för o titta på/se hur andra surfar osv inte för o hamna på någon jävla “plats”??,vill någon säga va dem tyckte om rullarna..gör det när dem kommer upp!
    jag göra mina rullar av en anledning..kanske 2,hehe..för de första kommer de vara fett kul o kolla på dem när man blir lika gammal som BASSE wink.gif
    (även kul icke blåsiga dagar)
    ..andra grejjen är att de är mera ball att förmedla endel surfdagar genom filmen, till surfare här, till andra som inte surfar.
    Jag gör iallafall inte mina filmer för att dem skall vara med i någon “geek tväling” “nomeniring”..´gaah va jag stör mej på detta- vet inte varför- men det känns som ett jävla TV-PROGRAM: polen..five points, denmark..2points osv..

    Surfen handlar inte om vem som är bäst, dem som har roligast vinner!..jävligt klokt sagt cool.gif de samma gäller filmerna i min mening, man gör det för att det är kul o göra egna filmer, visa andra, runka till sej själv i ett mustigt hopp..
    Va får man ut utav att rösta? eller så fint som inlägget heter “2004 års hemvideo – omröstning !”
    haha..Rambo jäspar.

    det är ingen tävling!! om ni vill ha eran tävling så ge fan i att ha mina rullar på “tävlingslistan”
    Mina rullar platsar inte för sånt.

    De skall vara kul, inte en “tävling”.

  • tabi

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 16:23

    Jag tror det är nån som e rädd att torska…. smirk.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    13 januari, 2005 vid 16:37

    aja, då blir det granriset..

  • nordgren

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:13

    Ja detta är min lista.
    1 – k Grym, bra kvalite och känsla. Med lite mer vågslashande så hade den nästan varit fulländad. wink.gif
    2 – i Feta hopp. Och grymt skoj vurpsekvens, man känner hur de svär. smile.gif
    3 – a Action
    4 – n Schyssta hopp
    5 – h Synd att det är kass kvalite. Men bra skön rulle.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:20

    Du har så rätt. Syftet var egentligen bara att samla ihop ett par favoriter som skulle få snurra i samband med en back öl. Lat som jag är gick detta snabbare än att söka igenom alla gamla trådar… Varför leta när konfen kan göra jobbet wink.gif

    Får skylla på lathet i kombination med vintertristess, bra surf-filmer kan dock aldrig få för mycket beröm!!! Samtliga av dessa är grymma men hade kanske räckt bra med att lägga upp sammanställningen…

    Fortsätt surfa, filma och ha extremt roligt!!!

  • nordgren

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:35

    Men fan vilken plåga det är att sitta och titta åp surf när man själv inte kan surfa.
    Jag har fan brutit handen lagom tills årets stormar rullar in… aaaaaaahhhhggg!!! *abstinens*
    Gjorde ju inte bättre av att man var ut och fotade grabbarna vid gårdagens surf.
    *läk läk läk nu!!!* mad.gif
    (Dom jävlarna fick fina förhållanden med 4,0 och 4,5 segling… inte rättvist.)

  • woodleaflay

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:23

    5 -K Här är man ju med i det hela! grin.gif
    4 -E Här vill man vara med
    3- A Bra ös.
    2- H Skön feeling
    1- J Helt ok! smirk.gif

    Saknade norrmännens film. frown.gif
    Tack alla som filmat och ger oss sköna substitut i vintermörkret… laugh.gif

  • steebe

    Medlem
    13 januari, 2005 vid 19:31

    K – Vilken känsla
    I – Grym vintersurf
    H – Dejlig film
    M – smile.gif
    B – Läckert

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2004 års hemvideo – omröstning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.