Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 32 gig usb minnen, bestall har!

  • adde

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 13:53

    Om dom levereras fulla med porr vill jag ha!

  • skanepaul

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 13:55

    @wiken 407971 wrote:

    de flesta visade 31, 1 gig lr nott i egenskaper.

    Helt normalt!

  • wiken

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 14:04

    nja. porr finns pa statoil! ja precis. hade for mig att harddiskar inte maxar ut fullt. det finns sekert datakunniga som kan sega nott om d. tjena

  • fate

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 14:08

    1 kB består av 1024 byte. När man gör minnen så räknar man med att det går 1000 byte istället för 1024. Detta gör att det “försvinner” en del.

    Och ju mer minne man köper ju mer förlorar man.

  • yeeah

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 14:40

    @wiken 407971 wrote:

    jag kollar po en dator her innan jag for dom, om nogra inte funkar sa e det min forlust. de flesta visade 31, 1 gig lr nott i egenskaper. ni som hemtar i lund kan checka dom po min dator innan ni tar dom. och om hash inlegget va seriost sa hor av dig haha.

    Vad jag hört om de fall där det varit fejkat så visar de rätt när man kollar egenskaper men sen när man försöker fylla dem så tar det tokstopp redan efter ngn % av vad det faktiskt ska innehålla. så ett tips bara för att vara på den säkra sidan är att fylla ett och se vad som händer.

    Jag tar gärna oxå ett!
    Jakob

  • pogdi

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 15:00

    fraulainen som du ser så är det ganska många intreserade av denna posten… då gör det inte så mycket att det inte har med detta att göra.

  • pjoter

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 15:08

    @fraulainen 407925 wrote:

    Man har usb-minnet till att komma ihåg att ta med alla grejer från spoten. Nej? Vad gör då inlägget här? Är man inne en gång per vecka är det ju skönt att slippa läsa 1000 skittrådar för att hitta de 5 som faktiskt har med draksurfning att göra.

    ett tips, http://www.kitenation.se
    det är nog forumet du söker. där kan du läsa om alla nyheter och reor å grejer utan att på något sätt behöva bli personlig med folk.

  • wiken

    Medlem
    24 augusti, 2007 vid 14:25

    ok, tack for varningen. jag ska se till o testfylla ett av dom. men som sagt. visar det sig att dom e gay sa e det min rov som blev knullad. ni kan dubbelkolla allt hemma hos mig.

  • adde

    Medlem
    24 augusti, 2007 vid 14:32

    Måste man själv rövknulla dig om det är ett gay usb minne?

  • wiken

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 13:48

    farsan har testat dom hemma och tyverr har det visat sig att dom inte funkar sa bra. dom lagrar inte all information. jag ska lemna tillbaks dom imorn sa inga minnen till er …sorry

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 32 gig usb minnen, bestall har!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.