Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aaron Hadlow på Cable!!!! FILM

  • stebe

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 07:12

    @curry 452008 wrote:

    http://www.aaronhadlow.com/?p=467

    maddafucking fett!! gryym på calbe! sjukt feta double sbends och sbend to blinds!!

    om han ändå kunde dissa strapsen efter kite så skulle han bli kung!

    Satan vilken åkning!!!

  • vicky

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:24

    Vi har vart två dagar i Cable parken och filmat och fotat Aaron. Vi slänger snart upp film och foton.

    Killen är sjuk, hann gjorde sin första double s-bend2blind för nån dag sen och frontmobes är ju sick att langa på cabeln.

  • unhooked

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:44

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, sätter han dubble s-bend to blind och frontmobes?

    respekt! dubbel s-bend to blinde sägs vara en av det svåraste tricken om inte det kanske svåraste. frontmoben är också helt sinnesjuuukt fett, kanske svårare än dubbel s-bend. säker på att det va en legit frontmobe å inte en frontroll to bline med airpass? om de nu va en riktigt frontmobe, så åker hadlow upp i moust respektable-listan tillsammans med dre, moe, bert, luo (hela mauicrew) nick davis å någon till som kanske jag glömt

  • vicky

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:56

    Hmm okej det var nog till toeside, men jag har den på film.

    Double s-bend2blind var det hans farsa som skrek på han att han skulle testa, Aaron sa ett trött
    – ok i give it a try
    och satte det. Men tyvärr fick jag den inte på film men hans pappi filmade den.

  • vicky

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 15:58

    Det är till toeside men han passar en bra bit innan han landar, dock finns det inget utrymme till att landa heelside än

  • unhooked

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 17:47

    där ser man, han kan glömma att han hamnar på min lista då 😛

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aaron Hadlow på Cable!!!! FILM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.