Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aloha Classic, anno 2004.

  • dala

    Medlem
    11 november, 2004 vid 08:38

    Saxat från Gaastra konfen



    just out of interest and to add another dimension to this thread.

    The Aloha classic today was SHUT down at noon by the State of Hawaii for not having the correct permits completed. Yes Police just walked up to the organizers and told them to stop competition.

    So just this alone is enough for pro’s not to want to compete. Imagine if it was mast high and just about into the top 4 sailors. How would you feel.

    I’d be pissed if I travelled from europe to compete in this event and now it’s shut down because of lack of preparation by the event organisers.


    PHIL
    TheTEAM.us … be part of it!

  • surferic

    Medlem
    14 november, 2004 vid 05:07

    Det gar ingen nad pa oss Jeppe! Jag har tjackat en riktig performance 9′ longboard och en splirrans ny Minami. Morgonexercis vid soluppgangen klockan 6 pa Hookipa varje morgon.

    Har aven haft nagra dagars segling vid Kanaha och Camp one. Prognoserna for nasta vecka ser riktigt bra ut, bade vagor vind.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 november, 2004 vid 10:13

    Vad gör knoddarna för trick egentligen? Har dålig koll men har för mig att jag i tidens begunnelse såg en halvminut från Aloha Classic videon där Angulo d.y. framåloopade å han va int’ gammal.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aloha Classic, anno 2004.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.