Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing another Habo wipeout….

  • nundy

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 22:49

    “Seglaren ramlade av okänd anledning ner på stranden.”

    -härlig journalistik

  • krillan82

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 23:13

    För att förklara tidningarnas missförstånd. Killen som satte kiten i trädet var inte samma snubbe som fick åka ambulans.

    Aja dom drabbade kan ju själv förklara vad som egentligen hände

  • mobbe

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 23:55

    http://www.pppress.se/
    Ngn som sysslar med “Kiteflygning”
    Annars e här fler bilder från Habo + exempel på lite dåligt skrivet

  • skotten

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 00:34

    ok, so what happened? everyone ok?

  • mjersen

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 05:31

    @skotten 408920 wrote:

    ok, so what happened? everyone ok?

    japps alla klarade sig ok.. en axel ur gick ur led samtdigt som en person mirakulöst klarade sig nästintill skadefri efter en helvetes flygtur över golfbanan o upp bland träden..

  • skanepaul

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 06:19

    Habo är fan rena rama vilda västern!!

  • hugeo

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 06:26

    habo e najs, pang pang you indian!

  • martinb

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 07:15

    Det var min axel 🙁 Jag skulle göra X * backloop. Han med någon rotatation då chicken loopen löste ut, och jag fick ett ryck i fel riktning och axel poppade. När jag kom upp på stranden så var ambulans redan på väg, men igentligen inte för mig. Jag är ok, men jag skall nog vila en vecka (ahhhrg… på denna fina vind) …

    Stort tack till Habo cowboys …Johan, Dean, Krille och Martin för all hjälp 🙂

  • mjersen

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 07:21

    @MartinB 408953 wrote:

    Det var min axel 🙁 Jag skulle göra X * backloop. Han med någon rotatation då chicken loopen löste ut, och jag fick ett ryck i fel riktning och axel poppade. När jag kom upp på stranden så var ambulans redan på väg, men igentligen inte för mig. Jag är ok, men jag skall nog vila en vecka (ahhhrg… på denna fina vind) …

    Stort tack till Habo cowboys …Johan, Dean, Krille och Martin för all hjälp 🙂

    hur gick det på sjukan sen?? fick du göra som jean claude van dame o slå axlen mot en vägg?

  • larssa

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 09:03

    @mjersen 408955 wrote:

    hur gick det på sjukan sen?? fick du göra som jean claude van dame o slå axlen mot en vägg?

    det var ju Mel G i Lethal Weapon, eller iaf först 😉

  • simoneburgess

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 09:28

    @MartinB 408953 wrote:

    Det var min axel 🙁 Jag skulle göra X * backloop. Han med någon rotatation då chicken loopen löste ut, och jag fick ett ryck i fel riktning och axel poppade. När jag kom upp på stranden så var ambulans redan på väg, men igentligen inte för mig. Jag är ok, men jag skall nog vila en vecka (ahhhrg… på denna fina vind) …

    Stort tack till Habo cowboys …Johan, Dean, Krille och Martin för all hjälp 🙂

    Sååå… Det var TVÅ som behövde ambulans på samma dag? En som körde upp i ett träd och du som bräckte axeln? Hur gick det för den andre killen då?

  • skanepaul

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 10:36

    Men flaggstången är hel??

  • stellan

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 10:38

    @SkånePaul 409030 wrote:

    Men flaggstången är hel??

    Haha, ja du gamle Paul.. Det var tider det

  • martinb

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 11:10

    @mjersen 408955 wrote:

    hur gick det på sjukan sen?? fick du göra som jean claude van dame o slå axlen mot en vägg?

    Jag fick morfin, och sköterskorna var fina 🙂 …kommer inte ihåg så mycket mer….jo, jag fick 2 ostmackor och mjölk. Kanske inte lika manligt som i Lethal Weapon, men jag mådde ganska bra. Kom hem halv två i natt och då var jag ganska trött….

  • patrikol

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 17:34

    @SkånePaul 409030 wrote:

    Men flaggstången är hel??

    Ha Ha!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing another Habo wipeout….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.