• skotten

    Medlem
    28 april, 2010 vid 01:51

    I am sure its not only me that would rather look at breasts than listen to Yann-Bannan’s propaganda.. so here we are.. choose your own size and watch them bounce away.. : )

    http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html

  • rambo_johnson

    Medlem
    29 april, 2010 vid 17:30
    Yann;608686 wrote:
    Är det inte 2007 i Habo Ljung du tänker på när det blåste galet mycket?

    Ozone har aldrig Jellyfishat. På den tiden var det en 5-linors SLE och jag får inte ihop det i mitt huvud hur den skulle kunna jellyfisha rent fysiskt som på en gammal 4-linors C-kite om det är det du menar. Du kanske tänker på något annat fenomen? 2008 Sport II fladdrade i vingtipparna i hårda loopar. 2008 körde jag i vindar upp på 25m med light 3kvm utan minsta problem. Det är klart att i sådana vindar sällan är särskilt stabila i sig själva men draken hade inga problem alls och jag kunde launcha själv från hundkrok till och med.

    För övrigt så är det sedan 2009 4-linor på Ozone och ingen anti-invert men som tidigare inga pulleys. Det gamla systemet hade sina fördelar och nackdelar men 2008 Sport II är fortfarande den skönaste drake jag kört än idag. Jag tvivlar faktiskt på att du har belägg för att dömma ut alla pre 2009 alla modeller Ozone med den begränsade erfarenheten du har av de här drakarna. Jag har aldrig hört någon klaga på stabilitet som har ägt någon av dessa kites.

    hoho, fan ring pappa mårten o fråga yellifishen himself . men fan börja gråta lille Jann för en 08a kite vilka kites hade inte problem back in the days kolla på wipika free air 2001 års modell delaminering o skit

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.