Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Asien feb-juni!

  • Asien feb-juni!

    Publicerad av dason på 5 oktober, 2011 vid 15:36

    Tjaa!

    Jag tänkte åka på en längre resa till asien mellan feb-juni. Vi kommer vara i Thailand i februari, Boracay 3 veckor i mars och Vietnam i slutet av april till mitten av maj innan vi skall tillbaka Thailand för att åka hem igen..

    Min fråga är:

    Vilka spots skulle ni rekommendera i dessa länder? Och är det värt att ta med sig komplett kiteutrustningen (kiten är 12a) eller skall man hyra utrustning på dessa olika platser?

    Har ni några erfarenheter eller tips? Alla kommentarer/tips uppskattas 🙂

    P.s Mina polare surfar inte men kommer gå kurs på okänd ort!

    suecocabron svarade 12 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • eliin

    Medlem
    6 oktober, 2011 vid 09:52

    Planerar du att kitea mkt så ta med dig dina prylar! Lite jobbigt att släpa på men det är tokdyrt att hyra hela tiden. Har för mig att det varit ungefär lika pris att hyra prylar som att ta lektioner på flera ställen jag vart..
    Hoppas det blir grymt! 🙂

  • suecocabron

    Medlem
    19 oktober, 2011 vid 19:10

    Tjenare!
    Låter grymt! Jag kommer dra till Bali (vågsurfing) om några veckor, sedan Thailand. Efter jul blir det förmodligen Vietnam och kanske Filipinerna också. Jag har funderat en hel del på hur jag ska göra med utrustningen. Med tanke på vad det kostar att ta med grejerna, och hur “kul” det är att släpa runt på dem, funderar jag allvarligt på att bara ta med mig kites och köpa en bräda på plats.

    Någon som testat liknande?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Asien feb-juni!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.