Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Askim Idag På Rot!!!

  • danneman

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 18:46

    jasså fy fan vilken eftermiddag. börja med 4.2 å vågis i Askim men jag fick ett spel på allt sjögräs som satte sig varje vända.. frustrerad som fan kastade jag in grejerna i bilen å drog till Fisken väl där blåste det pung..
    riggar 4.2an å då flyger rullen av i seglet på nedhalet.. jaha bara att rigga 4.7 med en jävla massa nedhal..å jävlar vilket drag det var.. körde slut mig fullständigt till slut rigga jag 3.7 även dunderdrag i detta
    Fisken visade sin bästa sida på åratal.. SSV..
    En Snubbe laddade feta Lopar Nämner inga namn. men han brukar inte hålla till i dessa trakter..

  • jalla

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 19:05

    @jOHNjRAMBO 509710 wrote:

    Kom o joina för fan.

    vilka e på? oldman o veteran gänget???
    3.7! :cool2:

    drar dit efter 1600

    Läjet blev det för oss veteraner…. 🙂 4.7 i 5 timmar! Nice som fan.
    Askim till lunch imorn om vinden är med 🙂

  • danneman

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 19:08

    Jaha var det där ni va .. nej för helvete Acshim funkar inte jan.. men du kanske har gräsfena..

  • tdk

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 19:34

    @DanneMan 509914 wrote:

    En Snubbe laddade feta Lopar Nämner inga namn. men han brukar inte hålla till i dessa trakter..

    Alltså, man tror fan inte att det är sant… När Colle köpte cross, så förlorade beerlanda locals en soldat, och idag de 20/10 har vi tappat en till. Det va kul den tid du hängde i beeris rambo…

  • danneman

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 19:42

    HAHA VISSTE DEN SKULLE KOMMA RÄTT FORT HAHAA!
    JA NU HAR HAN FÅTT FISK SMAK OCH SJÄLV SETT MED EGNA ÖGON ATT DET FINNS SALTARE VATTEN DÄR DET ÄR PLATTARE HÅRDARE OCH EN GEMENSKAP SOM MAN FÅR LETA EFTER.. 😉 han missade tyvärr varmduschen och aftersurf snacket.

  • basse

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 06:26

    @TDK 509952 wrote:

    Alltså, man tror fan inte att det är sant… När Colle köpte cross, så förlorade beerlanda locals en soldat, och idag de 20/10 har vi tappat en till. Det va kul den tid du hängde i beeris rambo…

    Moohahahahaaa…. fan att man missade detta. joina idag igen då lill-bullen.

  • lillhagen

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 09:05

    Basse var det dusch historien som gjorde att du inte våga dyka upp igår??

  • basse

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 10:18

    Bland annat men mest den!
    Vågis? Nytt pris!!

  • johnjrambo

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 10:52

    HAHAHA ja vet ja vet..
    Kodexen för en president i Beerlanda surfers är att ALDRIG sätta sin bräda i detta vattnet, å om man sätter brädan i vattnet så skall man inte lämna brädan med fötterna å nudda det förpestade vattnet i fiskebeck.
    Nu gjorde någon precis allting man inte skulle göra igår, svalde till å med vattnet i en kallsup efter ett kastafall utan dess like.

    Fast sen finns det vissa dudes som inte gjorde någonting igår trots att de blåste..typ surfa..vilket en annan gjorde med fullt blåvalstryck 4.2:wink:
    :cool2: :laugh:
    Vet inte vad som är bäst?
    TDK..å resten av beerlanda crewt, jag avgår här med omedelbar värkan, det jag gjort är oförlåtligt..heil TDK vår nye ledare må han leda oss tryggt in i nangiala.

    ..jag har inget mer att förlora å kan likaväl säga, medje, erkänna, att: det var ett hell of a surf i fisken igår, shiet :cool2:
    Snorplatt inne o rakt ut för att möta/ibland riktigt fina hopp skvalp.
    WOHA!

    Men bertfjärt, gemenskapen finns hos dem som roterar, å just där känner jag mer för vad beerlanda maffian står för, hardcore rotation:wink:
    Hoppas du blir lite taggad för Askim ikväll av detta o visar vad en Bert går för..hittils har jag bara hört rykten som jag tror är betalda:cool2: 😉 :tongue: e det så indiana bert eller?:grin:

  • danneman

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 11:18

    Vi återkommer ju alltid i Beerlanda hur det än är har Vissa Stylepimps inte vart i Beerlanda heller! sanning eller ej men det påstår detta.
    Jag har fått surfförbud idag men jag skulle ju kunna höra med familjen. eftersom min status som Kickad beerlandalocal står på spel om jag inte kan få åka ut och visa att även jag roterar. ska se om jag kan få med dom en sväng. tar ju inte så långt tid med en rotation. 😉

    TDK AS PRESIDENT!

  • tdk

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 17:14

    @jOHNjRAMBO 510142 wrote:

    Fast sen finns det vissa dudes som inte gjorde någonting igår trots att de blåste..typ surfa..vilket en annan gjorde med fullt blåvalstryck 4.2:wink:
    :cool2: :laugh:
    Vet inte vad som är bäst?

    Vad ska jag säga John. Det kan ju altid diskuteras vad som är bäst. Att göra ett oförlåtligt misstag, eller att bara stanna på land med stoltheten i behåll? Jag vet iaf, vad jag tycker. Men visst, du är ett litet barn och det är lättare att förlåta en pojk. Men det sitter låångt inne..
    😀

    Förövrigt ser ju helgen trevlig ut igen. :D:D:D: TJOHOOOO!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Askim Idag På Rot!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.