Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beeris idag??

  • Beeris idag??

    Publicerad av tdk på 10 maj, 2009 vid 07:36

    Nån som ska ner till beris i eftermiddag?? Tror det kan bli lite lagom gött sen 🙂

    algen svarade 15 år sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • algen

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 11:17

    Tänkte vara där från 14.30 å frammåt. Ser ju ut att vara sista dagen på den här “påstömningen” så man är väl mer eller mindre tvungen 🙂

  • planing

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 12:05

    Dyker upp vid 4-5 tiden.

  • oscarlj

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 14:46

    Var ligger beeris?

  • Knatte

    Gäst
    10 maj, 2009 vid 15:12
    oscarlj;545721 wrote:
    Var ligger beeris?

    Björlanda Kile på Hisingen:smirk:

    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=16&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=69

  • tdk

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 17:14

    Jag svek björlanda för ett mission i Jörlanda med fiskebäcks maffian. Inget tråkigt beslut, även om jag känner mig en gnutta skamsen… Dock smakade full patte i 4,7 väldigt gott! 🙂

  • algen

    Medlem
    11 maj, 2009 vid 19:14

    Åh satan… hade bara med mig vågbrädan och 5,2 som största segel till björlanda för det kändes ändå som det var hyffsat tryck i vinden innan jag drog. Väl ute så blåste det verkligen inte tillräckligt så det var ju bara å vända för att hämta stor bräda och 7.2! Uppenbarligen skulle jag kört mer norrut istället! Irriterande att det “slog till” så nära nu i efterhand. Jaja, fuck it, blev ju trots allt en riktigt go vecka med surf 7/7 dagar!

    Kan inte någon ta och blåsa upp påsen snabbt nu, för det känns som den har blivit ordentligt tömd…

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beeris idag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.