Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Fituna 051109

  • dude

    Medlem
    10 november, 2005 vid 22:11

    Det verkar alltså vara liknande temp som förra året smile.gif

    Det här är 12 november nästan exakt ett år sen!

  • surfen

    Medlem
    11 november, 2005 vid 07:10

    Så här såg det ut i Uppsala förra året den 19/11 9* kallt och nästan helt vindstilla. Inte roligt. tongue.gif

  • militaren

    Medlem
    11 november, 2005 vid 12:10

    men vackert grin.gif

  • jaz

    Medlem
    11 november, 2005 vid 13:43

    Cred till Militären Micke som räddade min surfdag!! Glömde hängselen hemma i brådrasket och jag förbannade mig själv för min klantighet. Det blåste över prognosen för ovanlighetens skull och där står jag med 5.4 m2 och 105 l freestyle som minsta utrustning samt ingen hängsele!!. Jag tänkte, skit samma, här skall seglas tills krampen stiger till öronhöjd oavsett. Då kliver Micke fram som var den enda som inte seglade och erbjuder sig att låna ut sin hängsele! Schyrrans kille! Selen kunde jag sedan återlämna på hemvägen då jag körde förbi Tumba. Otroligt imponerande att det finns sådant förtroende bland surfare. smile.gif
    Lämplig segelstorlek var som sagt 4.7 och det var riktigt fina vågor för att vara Fituna. Ganska varmt men handskar satt fint. En fördel är att stänga dragkedjan på dräkten när man ger sig ut som jag också glömde i hetsen att komma ut i vågorna grin.gif

  • surfen

    Medlem
    11 november, 2005 vid 13:57

    Och så här i för någon dag sen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Fituna 051109

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.