Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Haga Park!

  • joachim_larsson

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 21:49
    MarkusR;551935 wrote:
    Stor eloge till fotografen som var med på Grönhögen på tävlingen! Otroligt vilken krispig bildkvalitet det blir när folk med koll sköter fotandet jämfört med när vi amatörer pillar med kameran. Sen var det ju en skön upptäckt att man ser ut som en övergödd blow-fish i facet vid varje manöver…tur att man hunnit skaffa tjej innan de där bilderna kom ut
    Markus

    Jag tycker du sköter dig bra för att vara 55 år..

    Hi..hi..hi

  • surfsession

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 22:47

    Hejsan!

    Vet inte vad som händer, ibland spökar det!
    Laddar upp å kollar så alla bilder funkar, men så ibland så blire knas på vissa bilder vid ett senare tillfälle?

    Någon datahacker som har en förklaring? 🙂

    Ström

  • surfsession

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 22:48
    stefanlindmark;551788 wrote:
    Kul!
    En del av bilderna kunde dock inte visas utan kommer upp som trasig bild-symbol för mig.
    T.ex. http://www.surfsession.se/bildserie1260_.html?nasta=1&bildid=116&bild=1259&minus=25

    Hejsan!

    Vet inte vad som händer, ibland spökar det!
    Laddar upp å kollar så alla bilder funkar, men så ibland så blire knas på vissa bilder vid ett senare tillfälle?

    Någon datahacker som har en förklaring? 🙂

    Ström

  • surfsession

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 22:51
    Knatte;551847 wrote:
    Sedan är det aldrig fel att berätta vem som har tagit korten heller? Är det killarna bakom Surfsession så är det väl ok.
    Men ofta kan det vara andra och då känns det som att fotografens namn skall vara med.:tongue:

    Sorry…
    Om det inte står något namn så är det jag Richard Ström som har plåtat bilder på surfsession! Ska skriva ut det i fortsättningen! 🙂

    Skärpning å bättring utlovas 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Haga Park!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.