Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Klagshamn igår?

  • pulver

    Medlem
    20 september, 2006 vid 07:52

    Glömde svara, sorry! Jo det var bra men ensamt. Vinden var riktigt jämn och fin. Öppet hela vägen från Mellby. Det var drag hela vägen in till stranden men bäst var det ju en bit ut. Nära land var det väldigt platt men en bit ut gick ganska rejäla dyingar fast från fel håll. Jag körde Hyper 105 och 6.3 och var snudd på överrigad i början. Hade lämnat alla mindre brädor i Göteborg men det hade nog gått att köra med en rätt liten bräda. Sedan var det strålande sol och 22 grader. Glassig surf.

    Alla locals är väl bortskämda med fina vågor på de flesta riktningar och stannar hemma på ost men Kattvik var faktiskt riktigt bra om man bara vill cruisa eller kanske sätta en bra GPS-notering.

    Annars har jag ju upplevt mina finaste Sverigevågor vid Riviera utanför Båstad. Det måste ju blåsa uppåt 14-15 för det skall blir riktigt grymt där men så rena vågor har jag iallafall inte sett någon annanstans i Sverige. Är väst eler NV bäst på Riviera?

    /Pulver

  • bananen

    Medlem
    20 september, 2006 vid 08:33

    Mera bilder från i fredags: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=43997. Suck.

  • skotten

    Medlem
    20 september, 2006 vid 10:09

    Damn, I gotta start kiting there more often…

    (JOKING!, before you all have heart attacks!)

  • krillan82

    Medlem
    20 september, 2006 vid 16:43
    skotten wrote:
    Damn, I gotta start kiting there more often…

    (JOKING!, before you all have heart attacks!)

    Yeahh… we go there next time it´s windy… I bring my 16,5…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Klagshamn igår?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.