Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder – mycket våg – lite surf

  • Bilder – mycket våg – lite surf

    Publicerad av douglas-l på 23 oktober, 2010 vid 20:05

    Slänger upp några vågbilder från i vintras, lite som eld, svårt att sluta titta på och så sjukt vackert!

    kate svarade 13 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • raask

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 20:08

    Riktigt härliga bilder!
    Killen på de två sista bilderna lär ju inte behöva tvätta sina grejor efter det där tvärstoppet!

  • ola-h

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 21:04
    Raask;636943 wrote:
    Riktigt härliga bilder!
    Killen på de två sista bilderna lär ju inte behöva tvätta sina grejor efter det där tvärstoppet!

    Nej, det var en fin genomsköljning. Jag fick blinka ett par gånger för att få linserna på plats igen, men sen var det bara att rippa vidare. Hookipa at its best.

  • erik_f

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 17:52
    Ola H.;636947 wrote:
    Nej, det var en fin genomsköljning. Jag fick blinka ett par gånger för att få linserna på plats igen, men sen var det bara att rippa vidare. Hookipa at its best.

    Ugh. Ärligt talat hur fixar man upp en sådan situation? Finns det en fortsättning på den bildsekvensen?

    /Erik

  • lars_k

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 18:03

    Var en hel OK spolning vid Hookipa inställt på tunga pungtvättsprogrammet. Jag filmade det hela, vid 20:40 kommer Olas spolning: [ame=”http://www.vimeo.com/10388679″]Maui styles 2010 – the movie on Vimeo[/ame]

  • erik_f

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 20:47
    Lars_K;637026 wrote:
    Var en hel OK spolning vid Hookipa inställt på tunga pungtvättsprogrammet. Jag filmade det hela, vid 20:40 kommer Olas spolning: Maui styles 2010 – the movie on Vimeo

    Ugh igen! Påminner mig om nån MSP skidfilm när Seth Morrison åker med en lavin och in i ett berg. De anropar han på radion när lavinen har lagt sig, Seth svarar typ: “I’m ok, No Gear!”

    Frågan är hur det gick för Ola. Nytt försök?

  • ola-h

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 20:47

    Jo, jag fick simma ett tag, speciellt eftersom prylarna hamnade på insidan och jag på utsidan i utströmmen. Så det vara bara att vackert ta ett par i huvudet för att hytta utrustningen. Men sen blev det ju kul segling även om Rille behagade sluta filma precis när jag fick första vågen… Sanslöst choppigt den dagen dock, vill jag minnas.

  • lars_k

    Medlem
    25 oktober, 2010 vid 05:25
    Ola H.;637051 wrote:
    Men sen blev det ju kul segling även om Rille behagade sluta filma precis när jag fick första vågen… Sanslöst choppigt den dagen dock, vill jag minnas.

    Hmm det var ju synd, men jag blev sugen på surf själv och drog till mitt livs fetaste vågor utanför Kuau 500m ner i vind. Fan nu vill man bara boka upp en resa dit igen…

  • kate

    Medlem
    25 oktober, 2010 vid 19:56

    Resa nu bokad!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder – mycket våg – lite surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.