Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Vilshärad (Lördag)

  • Bilder Vilshärad (Lördag)

    Publicerad av imported_borje på 3 december, 2011 vid 14:25

    Det var klubb kräm idag! Full sula i 3.5. Lite danskar på besök oxå. Hetsade dem lite om EM-lottningen igår (om det nu finns någon fotbollsintresserad på detta forum).
    Knäppte några bilder när jag riggat ner.

    imported_borje svarade 12 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • lars_k

    Medlem
    3 december, 2011 vid 15:56

    Fina bilder Borje! Vilshärad var fint sett från vattnet också!

  • jlhp

    Medlem
    3 december, 2011 vid 17:28

    Det är bara att instämma med Lars!
    Hjälps inte heller än att det är lite kul att få se sig själv på bild här på forumet också, och jag får väl köra vidare med mina 15 år gamla Wave Comp ett tag till-4 lattat är ju högsta mode nu för tiden 😉
    John

  • pedersen

    Medlem
    3 december, 2011 vid 22:47

    Fina vågor. Lite lugnare i Dogge, men fick ändå slita hårt med 4.2. Oskönt med regnet som kom när jag riggade ner dock.

  • jocke-g

    Medlem
    4 december, 2011 vid 19:14

    Ja nog var det vind. Och jag hade tur att Andreas var klar för dagen så jag fick testa 3,5 Super freak vilket var kanon. Kul att äntligen få ett tillfälle att testa den modellen vilket kändes riktigt trevlig. Hoppas jag får en ny chans snart igen fast i lite lugnare förhållanden. Det gick sådär och man fegade lite grann tyvärr. Men man kan kanske inte begära så mycket då det har varit lite segling för min del dennas höst.

  • soulsurfer

    Medlem
    5 december, 2011 vid 16:30

    HEJ
    Visste ni att det finns en sten i vilshärad, den finns ca på 40cm djup där det i runt omkring stenen är ca 3 meter djupt.
    Det ligger ca 50 meter från stranden, i höjd med den lilla bäcken som rinner ut i vilshärad
    vid södra delan av bukten.
    På eniro.se sjökort finns visst en till sten men den finns mer i mitten av bukten.
    Den första stenen råkande man hitta en gång när windsurfade där, lite läskig sten.
    Konstig att den ej är utsatt på sjökort.

    Förövrig fina bilder, hade nog själv vindsurfat om man hade haft handskar.
    Några varmare än dom man har.
    Tycker det är vattnet som är för kallt, vattnet kyler för mycket.
    //soulsurfer

  • imported_borje

    Medlem
    5 december, 2011 vid 19:24

    Stenen har varit på tapeten för några år sedan, jag har själv stått på den…. Tror inte det är så många som känner till den. Som tur är, vad jag vet, har ingen hoppat och landat på den. Man bör vara försiktig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Vilshärad (Lördag)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.