Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilplats till Läjet från GBG lördag 8e sept?

  • Bilplats till Läjet från GBG lördag 8e sept?

    Publicerad av eddman på 7 september, 2007 vid 10:58

    tjo!

    ska ju blåsa lite imorgon ser jag:) är det någon go gubbe/gumma som ska åka ner o köra i Läjet eller Varberg som har en bilplats över? delar givetvis på soppan. bor i vasastan.

    peace

    /Ed

    virena svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • virena

    Medlem
    7 september, 2007 vid 11:04

    @EddmaN 412431 wrote:

    tjo!

    ska ju blåsa lite imorgon ser jag:) är det någon go gubbe/gumma som ska åka ner o köra i Läjet eller Varberg som har en bilplats över? delar givetvis på soppan. bor i vasastan.

    peace

    /Ed

    Tjohooo!

    Skall kanske ner och köra´. Har inte bestämt mig än. Lovade typ Jens att jag skulle vila så att mina knäppa ben bli bra nån gång, men e sjukt sugen. Skall bara se om jag får tillbaka bladdern i i kiten. Hittade inte hålet och ger upp och köper en ny iställt. Suck! Men om jag skall ner imorn kan du självklart åka med.

    Virena

  • kitecowboy

    Medlem
    7 september, 2007 vid 11:22

    Japp!
    Ska ner imorgon, har bil så det är bara att hänga på.
    Nås på 010-5053414.
    Hälsn Fredrik S.

  • eddman

    Medlem
    7 september, 2007 vid 15:14

    härligt. jag har mina kiteprylar i läjet hos mina föräldrar så jag tar inte så mkt plats i bilen:) Eftersom du säkert ska ned så åker jag med dig Fredrik!

    Virena, jag hoppas att jag får se dig under dagen! …mina knän är rätt focked op oxå men det är smällar man får ta i den här branschen.

    fredrik jag ringer dig sen o kollar tid o plats

    tjo

    eddman

    0709955629

  • fate

    Medlem
    7 september, 2007 vid 17:34

    Är det lejet som gäller imorgon? Ingen som tror att det vrider för långt till norr?

  • above_the_law

    Medlem
    7 september, 2007 vid 21:22

    Virena,
    testa med en svamp och lite såpa. Annars är det ju alltid bra med en extra bladder. Ses kanske i Läjet imorgon:-)
    Nicco

    @Virena 412433 wrote:

    Tjohooo!

    Skall kanske ner och köra´. Har inte bestämt mig än. Lovade typ Jens att jag skulle vila så att mina knäppa ben bli bra nån gång, men e sjukt sugen. Skall bara se om jag får tillbaka bladdern i i kiten. Hittade inte hålet och ger upp och köper en ny iställt. Suck! Men om jag skall ner imorn kan du självklart åka med.

    Virena

  • above_the_law

    Medlem
    7 september, 2007 vid 21:24

    Tack för att du påminde! Det lutar nog åt viken eller Kosa morgen.
    ! Nicco above the law
    @Fate 412544 wrote:

    Är det lejet som gäller imorgon? Ingen som tror att det vrider för långt till norr?

  • virena

    Medlem
    8 september, 2007 vid 07:15

    Oj oj oj, vad jobbigt det är med beslutsångest. Lovad bort mig på klättring idag för att jag inte borde kita med mina vader som aldrig blir bra, 3½ vecka nu. Suck! Men nu har jag ingen hud på fingrarna så jag kan förmodligen inte klättra särskilt bra heller. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad skall jag välja. Kanske lite klättring först och kite sen? Ja, ja får se. Vore kul att får kör lite i Lejet iaf.

    Ses kanske, Virre virrpanna

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilplats till Läjet från GBG lördag 8e sept?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.