Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Björkäng eller Apelviken

  • Björkäng eller Apelviken

    Publicerad av virena på 15 april, 2010 vid 13:28

    Nån som tror att det kommer rulla in lite vågor imorn i Apel, eller måste man dra till Björkäng och köra chop Är det nån mer som är ledig hela dagen och vill samåka från GBG? Jag har min van så det går att klämma in massa utrustning:)

    maackaan svarade 14 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • maackaan

    Medlem
    15 april, 2010 vid 15:15

    Jag är ledig hela dagen, riktigt sugen på att kajta. Vet dock inte var än, men där det är bäst vid nv antar jag. Funderar på björkäng.

  • tote

    Medlem
    15 april, 2010 vid 16:08
    Virena;606590 wrote:
    Nån som tror att det kommer rulla in lite vågor imorn i Apel, eller måste man dra till Björkäng och köra chop Är det nån mer som är ledig hela dagen och vill samåka från GBG? Jag har min van så det går att klämma in massa utrustning:)

    Gott att ha dig hemma igen Virre!
    Hade gärna hängt på men ska till fjälls (om nu det här jävla askmolnet drar bort så flyget går…:crazy:).
    Vi ses framöver, då blir det surf!
    / Tompa

  • virena

    Medlem
    15 april, 2010 vid 21:19
    maackaan;606609 wrote:
    Jag är ledig hela dagen, riktigt sugen på att kajta. Vet dock inte var än, men där det är bäst vid nv antar jag. Funderar på björkäng.

    Jag hoppas att vi kommer iväg imorn. Ser riktigt gott ut.

  • virena

    Medlem
    15 april, 2010 vid 21:22
    Tote;606614 wrote:
    Gott att ha dig hemma igen Virre!
    Hade gärna hängt på men ska till fjälls (om nu det här jävla askmolnet drar bort så flyget går…:crazy:).
    Vi ses framöver, då blir det surf!
    / Tompa

    Det är gott att vara hemma igen, men fasen vad kallt det ser ut att vara. brrrrrrr ja, ja, jag får nog iaf släpa mig ut i vattnet imorn, så man kommer över den där spärren. Lycka till med molnen:) Annars får du komma och kita med oss imorn. Fast det är rätt coolt med brinnade vulkaner. Hörs snart:)

  • maackaan

    Medlem
    15 april, 2010 vid 21:33

    Jag och en till kommer åka till björkäng imorn om prognosen håller och vi kommer va på plats runt 11 tiden!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Björkäng eller Apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.