Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik i morgon bitti?

  • Björkvik i morgon bitti?

    Publicerad av mexi_ på 9 juni, 2008 vid 09:15

    Verkar ju bli kanondrag redan på morgonen. Jag funderar på att ta lite surf innan jobbet (typ 8-tiden). Gjorde det i höstas och det är så j-la skönt att sitta på jobbet efter lite morgonsurf, svårt att sluta fånflina bakom datorn……

    anilson svarade 15 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anilson

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 10:55

    @mexi_ 473414 wrote:

    Verkar ju bli kanondrag redan på morgonen. Jag funderar på att ta lite surf innan jobbet (typ 8-tiden). Gjorde det i höstas och det är så j-la skönt att sitta på jobbet efter lite morgonsurf, svårt att sluta fånflina bakom datorn……

    När tänkte du vara på jobbet? 10 rycket eller??

  • mexi_

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 11:18

    nja blir nog närmare 11…lite beroende på hur bra det blåser. Kommer inte loss tidigare än 8, måste lämna barnen. kanske kan vara på vattnet vid 8.30 och sen köra en timme, packa ihop, hem och duscha tar nog ett par timmar…

    Du kan ju alltid ringa: 070-376 81 26

  • gifvars

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 11:58

    Mexi, du kan väl skicka in en rapport till Du-vet-var?
    -JG

  • anilson

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 15:05

    @mexi_ 473460 wrote:

    nja blir nog närmare 11…lite beroende på hur bra det blåser. Kommer inte loss tidigare än 8, måste lämna barnen. kanske kan vara på vattnet vid 8.30 och sen köra en timme, packa ihop, hem och duscha tar nog ett par timmar…

    Du kan ju alltid ringa: 070-376 81 26

    jag gör det, har samma som dig – måste lämna juniorerna
    är iof sjukt trött i dag efter gårdagen slitpass därute 🙂 fast flinet satt fast i ansiktet hela dagen framför skärmen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik i morgon bitti?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.