Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bom upphittad skanör

  • gogga

    Medlem
    23 juni, 2006 vid 11:28

    Jag hoppas för guds skull att min ligger i bilen!

  • huber

    Medlem
    5 juli, 2006 vid 17:36
    oscarb wrote:
    Återfås mot avsugning…

    Hallo jag tror f-n att det är min.
    Kan du ringa mig 0707-502772

    //Huber

  • sernevi

    Medlem
    5 juli, 2006 vid 19:11
    Huber wrote:
    oscarb wrote:
    Återfås mot avsugning…

    Hallo jag tror f-n att det är min.
    Kan du ringa mig 0707-502772

    //Huber

    Det säger du bara för att du vill smaka klubba…

  • skotten

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 05:48

    haha, so who was the nOOb that crashed the kite onto a packed beach down at näset yesterday??

  • gogga

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 07:49

    vafan chilla här nere när det är folk på stranden!

  • budokai

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 08:40
    skotten wrote:
    haha, so who was the nOOb that crashed the kite onto a packed beach down at näset yesterday??

    haha ja stäng ner näset!!!

  • jacko

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 08:46

    vem fan e du?

  • gh0st

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 08:53

    sånt som kan få kommunfolk att se rött. Take it easy gubbs.

  • annas

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 09:28

    För hilvete.. Var på parkvägen igår och snackade med huuur många arga näsetbor som helst. Hade jag inte lett mitt finaste leende i typ 40 minuter medan jag tänkte fula ord inne i mitt huvud och hade vi inte skött oss igår hade dom fanimej ringt polisen och länsstyrelsen och alla andra jävla myndigheter. Om ni kör där det är badare så ska det vara lååångt från dom och klarar ni inte det så skit i det, fattar ni att vi snart är avstängda överallt.

  • egget_

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 09:35

    Ja, för h-vete, kör inte bland en massa folk för då kommer kommunen och spyr i våra kitebags och knäcker brädorna o sen kan vi stå där – och hur kul är det?

    Jag vill i alla fall inte köra ända upp till Helsingborg varje gång jag ska ut.

    Häpp!
    /Egg

  • topol

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 09:45

    Var kan man köra om man är nybörjar av 1st klass..dvs var någonstans kan jag göra bort mig utan att förstöra för boende/badare och andra kiteare i göteborgs trakten?

  • beckyjj

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 10:45

    Till och med jag som kitare blir rädd när jag ligger och solar på stranden vid storbryggan. Är man inte säker på sin sak så är det bara att låta bli att kita vid parkvägen när det är badväder och hålla sig borta från bryggan helt och hållet. Jag har kitat i ett år nu och känner mig hyffsat säker, men avstår ändå pga att jag inte vill utsätta badgäster för fara och skapa någon form av förbud. Den killen eller tjejen som bla kitade 2 meter från strandkanten där alla småbarn leker borde tänka om.

  • mrmille

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 11:23
    Topol wrote:
    Var kan man köra om man är nybörjar av 1st klass..dvs var någonstans kan jag göra bort mig utan att förstöra för boende/badare och andra kiteare i göteborgs trakten?

    Vänta tills alla badgäster försvunnit från stränderna så du kan öva.
    Detta kan ju då vara på kvällen eller framåt hösten.

  • sidpiraya

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 11:55

    AMEN lär er att man kajtar när det blåser pung och ALDRIG annars så slipper man badgäster noobs och annat löst folk.

  • lars_m

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 12:22
    sidpiraya wrote:
    AMEN lär er att man kajtar när det blåser pung och ALDRIG annars så slipper man badgäster noobs och annat löst folk.

    Word!

    Samma problem i Danmark, idioter på tätpakkade stränder finns tydligen överallt, och får stängt alla bra spots.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bom upphittad skanör

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.