Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bortappat i habo!

  • pjork

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 08:53

    Tack för hjälpen i onsdes alla som va där o ställde upp o samla ihop min grejjer o leta tumme ute i vattnet o tillome följde med till sjukhuset o fick se mig i mina tidy whiteys sjukhuskalsonger som jag förresten tog mig friheten att behålla.
    Det var ganska exakt halva vänstertummen som åkte rakt av när den måste ha trasslat in sig i en lina eller nått. Minnet från mina sista sekunder tillsammans med min tumme är lite suddigt så vet inte själv riktigt hur d hände. Tummen o jag var oskiljåtliga i drygt 19 år, vi gjorde allt tillsammans… Kan bara hoppas att han har d bra nånstans ute på havet. Jag kommer ner ti lomma nån da o visar upp mitt manliga bandage o självklart pay my respects till tummen.

    peez / Per nine-fingers

  • gh0st

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 12:34

    Fy fan. sånt är fan läskigt. Du lär få chicks med en sån story att berätta på krogen.
    Ses i Habo så kan vi krympla tillsammas. 😉

  • aka_kalle

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 13:03

    habo local filmcrew

  • johanw

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 13:52

    @AKA_KALLE 382518 wrote:

    habo local filmcrew

    heheh de kommer bli njas

  • skotten

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 16:16

    @pjork 382463 wrote:

    Tack för hjälpen i onsdes alla som va där o ställde upp o samla ihop min grejjer o leta tumme ute i vattnet o tillome följde med till sjukhuset o fick se mig i mina tidy whiteys sjukhuskalsonger som jag förresten tog mig friheten att behålla.
    Det var ganska exakt halva vänstertummen som åkte rakt av när den måste ha trasslat in sig i en lina eller nått. Minnet från mina sista sekunder tillsammans med min tumme är lite suddigt så vet inte själv riktigt hur d hände. Tummen o jag var oskiljåtliga i drygt 19 år, vi gjorde allt tillsammans… Kan bara hoppas att han har d bra nånstans ute på havet. Jag kommer ner ti lomma nån da o visar upp mitt manliga bandage o självklart pay my respects till tummen.

    peez / Per nine-fingers

    Hahaha ALOHA!

  • johanw

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 16:58

    @skotten 382549 wrote:

    Hahaha ALOHA!

    WÖRD..

  • fifi

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 20:11

    @pjork 382463 wrote:

    Tack för hjälpen i onsdes alla som va där o ställde upp o samla ihop min grejjer o leta tumme ute i vattnet o tillome följde med till sjukhuset o fick se mig i mina tidy whiteys sjukhuskalsonger som jag förresten tog mig friheten att behålla.
    Det var ganska exakt halva vänstertummen som åkte rakt av när den måste ha trasslat in sig i en lina eller nått. Minnet från mina sista sekunder tillsammans med min tumme är lite suddigt så vet inte själv riktigt hur d hände. Tummen o jag var oskiljåtliga i drygt 19 år, vi gjorde allt tillsammans… Kan bara hoppas att han har d bra nånstans ute på havet. Jag kommer ner ti lomma nån da o visar upp mitt manliga bandage o självklart pay my respects till tummen.

    peez / Per nine-fingers

    Skönt att du har en bra inställning till det hela…själv hade jag inte varit så modig som du var.
    Krya på dig, jag hoppas vi ses på vattnet snart igen!

  • sourra

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 21:53

    @pjork 382463 wrote:

    Tack för hjälpen i onsdes alla som va där o ställde upp o samla ihop min grejjer o leta tumme ute i vattnet o tillome följde med till sjukhuset o fick se mig i mina tidy whiteys sjukhuskalsonger som jag förresten tog mig friheten att behålla.
    Det var ganska exakt halva vänstertummen som åkte rakt av när den måste ha trasslat in sig i en lina eller nått. Minnet från mina sista sekunder tillsammans med min tumme är lite suddigt så vet inte själv riktigt hur d hände. Tummen o jag var oskiljåtliga i drygt 19 år, vi gjorde allt tillsammans… Kan bara hoppas att han har d bra nånstans ute på havet. Jag kommer ner ti lomma nån da o visar upp mitt manliga bandage o självklart pay my respects till tummen.

    peez / Per nine-fingers

    Otäckt, otäckt, otäckt. Men man kan inte gärna påstå att du inte har någon humor. Jag är lite nipprig inför att tappa utstickande kroppsdelar i största allmänhet så jag undrar lite hur det hände. Alltså, var det i samband med nån krasch, på stranden eller låg du och draggade som bäst?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bortappat i habo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.