• eriksson

    Medlem
    16 februari, 2003 vid 17:03

    jag

  • jonjon

    Medlem
    16 februari, 2003 vid 17:06

    Hm..jag var lite för snabb med det inlägget.
    Undrar bara om det är någon större skyllnad osv.

  • wsurfer

    Medlem
    16 februari, 2003 vid 22:59

    Nedan följer mina personliga åsikter/iaktagelser angående boxer och bör ses som objektiv information. Jag säljer eller marknadsför INTE boxer i Sverige.
    So here we go!
    När jag var liten pojke och mamma stod för “utrustningen” känndes det som det hade varit taskigt att ifrågasätta hennes val, hon stod ju för rengöringen och man använde det man fick helt enkelt. Jag tror inte att jag brydde mig så mycket för det känndes ju ok och så. Men innan tonåren nån gång började det hända något med min egen “utrustning” och Y-front började kännas lite instängt, om du förstår vad jag menar. Man började tänka mer på komfort i åkningen, jag krävde lite mer loose utrustning, bottendragen i pojkkalsongerna blev helt enkelt lite för stort…
    Det var ungefär nu cutaway såg dagens ljus och det nya konceptet med att släppa ut överflödigt lufttryck lät väldigt praktiskt (speciellt på torsdags eftermiddagar).
    Med tonåren kom också intresset för vad somliga kallar “det svagare könet” och man tänkte väl mer och mer på vad man själv och andra unga män använde närmast det “heliga”, man ville ju inte vara för mycket outsider. Jag måste erkänna att i början var det lite obekvämt och känndes lite annorlunda men jag vande mig och tyckte att det känndes bättre och bättre.
    Numera äger och förvaltar jag inga andra underkläder än just boxer och känner att det skulle vara ett stort steg bakåt i utvecklingen om jag gick tillbaka till “pojkkalsonger”, utvecklingen har ju trots allt gått snabbt framåt de senaste tio åren. Så om du funderar på att köpa begagnat så ska du nog tänka om…
    Men om man ändå vill köpa begagnat så ska man nog mer se till skicket på det saluföra exemplaret och inte leta efter ett speciellt märke/modell.

    Nu kan jag ju ha missuppfattat frågan för jag ser inte vad en underklädes diskusion har här att göra.

    Om det var vindsurfingselget boxer du syftade på så har jag inga egna erfarenheter men det finns många bra hemsidor med bra tester på seglet, kanske du kan hitta svar på din fråga där?
    Hoppas att detta har rett ut några frågetecken.
    Lycka till med ditt sökande!!!
    Mvh / Marcus

    Fan jag som trodde jag hade växt upp…

  • flash

    Medlem
    16 februari, 2003 vid 23:31

    Underbart inlägg Marcus!
    Skulle precis stänga ner dator och knoppa in för natten när man kastade ett sista öga på Konfen.
    Vad kan man säga; alltid härligt att få avsluta dagen med ett garv !!!
    Keep up the good work….
    Martin

  • nordgren

    Medlem
    17 februari, 2003 vid 01:46

    HETL klockrent Wsurfer!!! Haha så fick man sig ett gått skratt idag också. grin.gif

  • jonjon

    Medlem
    17 februari, 2003 vid 15:25

    smile.gifHehe!..
    Jo jag får väll göra detta..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.