Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brevik utanför Åkersberga imorgon?

  • Brevik utanför Åkersberga imorgon?

    Publicerad av zevs på 9 juni, 2008 vid 13:19

    Hej!

    Har aldrig surfat Brevik, vad tror ni om det imorgon? Har möte i området imorgon eftermiddag och kommer nog lägga prylarna på taket.

    gustav-s svarade 15 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • wilund

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 14:34

    Det blir nog bra i Brevik men det ska gärna vara väst nord- väst där , får se om det blir brevik efter jobbet, sådant fall kommer jag vid 1830, men det ska blåsa bra hela kvällen och är ju surfbart till 11- tiden .

  • kalllek

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 14:36

    Funderar också på Brevik imorgon dag. Kan nog bli fint med väst-sydväst 🙂

  • musmagneten

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 15:23

    Nån som har eniro-länk till själva spottet? Har aldrig varit där:

  • //TOMMY//

    Gäst
    9 juni, 2008 vid 17:40


    Jag är på oxå, försöker vara där vid 14-tiden..:laugh:

  • jocla

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 17:41

    Jag har lyckats få barnpassning så det lutar åt brevik för mig på dagen.

    Länk:
    http://www.ytspanning.se/spotviewer.asp?wave=undefined&spotId=72&areaId=1&windDir=W&#spot

  • maca

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:27

    @Musmagneten 473545 wrote:

    Nån som har eniro-länk till själva spottet? Har aldrig varit där:

    SÖk på breviksvägen. Efter Åkersberga C tar du vänster i rondellen, sen höger vid första trafikljuset in på Söralidsvägen. Rakt på en bra bit till nästa rondell då du tar vänster in på Margretelundsvägen. Följ Magretelundsvägen rakt på tills den svänger ganska skarpt vänster. På backkrönet ta höger ner på breviksvägen (badskylt finns har jag för mig). Följ Breviksvägen via en skarp högersväng till slutet. Ser du en massa fartgupp är du rätt väg.

  • goretex

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:33
  • zevs

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:54

    Härligt då blir man inte själv där imorgon, skall bli kul att testa ngt nytt.

  • gustav-s

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 20:01

    Är det ingen som ska till Erstaviken imorgon? Måste jobba till kl 17 och har prylarna i Saltis så det känns drygt att åka hela vägen till Brevik i rusningstrafiken när Erstaviken ändå funkar bra på SV – V.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brevik utanför Åkersberga imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.