Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Imperial Bindning sönder/av

  • Cabrinha Imperial Bindning sönder/av

    Publicerad av booj på 26 juli, 2007 vid 00:02

    Tjena, jag var nere idag och kite lite och gjorde några feta hopp 😛 men grejen är att på sista hoppet/landningen landade jag men spetsen/fram ner i vattnet först och jag flög ur bindningarna och iväg en bit 😛 när jag väl hade kommit tillbax till min bräda igen så märkte jag att min bindning var av??? Ena skruven som bindningen sitter fast med på sidan har hoppat loss.. jag fick simma in och packa ned kiten igen och åka hem… 🙁 men senare när jag kom hem och skulle titta närmare på brädan så såg jag att skruven hade slitits rakt upp ur fästerna och fästerna i/på brädan var helt borta.. :S har detta hänt er någon gång lr något liknande:P…. jag har endast använt brädan den 3 gånger 😛 Har ni varit med om något annat eller samma som har gått sönden någon gång? och isåfall vad gjorde ni?

    booj svarade 16 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • eddie

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 05:34

    Köpte du brädan ny så skulle jag reklamerat.

  • patrikol

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:19

    @Eddie 400240 wrote:

    Köpte du brädan ny så skulle jag reklamerat.

    Ja helt klart!

  • wims_lkp

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:49

    De är ju ganska vanligt har ja sett att plasten som paden sitter i mellan skruven och brädan går av. De är säkert ingen reklamations på det? Men hela skruvsattsen va ju ball..

  • swe22

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 08:16

    Trist, prova reklamerara den. Kan ju varit ett måndagsex.

    En annan fråga: Vad tyckte du om brädan åkmässigt? Har nämligen funderat på en sån..

  • eagletech19

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 08:34

    Åk och visa upp brädan,är det som du säger ska den bytas omgående:smile:
    Mvh /Roger

  • pepa

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 13:23

    Snacka med Surfers de e grymt tillmötesgående.

  • zarl

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 14:57

    reklamera bindningen .. är det där vid de 3 skruv hålen den är av eller ? min sprack där igår… men det går fortfarande att köra för mej….

  • booj

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 21:17

    tjena.. jag skall till surfers imon och fråga lite och så… borde ju gå tycker man… det är skruven på sidan om strutten (lr vad det nu heter) som man kan sätta i 3 olika hål…. jag köpte den ny och för utom det så är den grymm 😛 bara att jag hörde med lite folk nere på rågelund och någon hade on polare vars bräda hade samma problem :/ cabrinha…… jaja den är störtskön att åka på och tar bra höjd.. inte alls jobbigt att köra i guppigt och småvågit vatten…. vägen nästan ingenting och är allmänt bra… försökte hitta ngt negativt med brädan för utom det tråden handlar om men kan inte komma på ngt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Imperial Bindning sönder/av

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.