Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för årets första 08 Surftour Gotland !!!

  • musmagneten

    Medlem
    9 september, 2008 vid 12:32

    På tal om sälar… Vad är det för klientel på Munken så här års?

  • perrapops

    Medlem
    9 september, 2008 vid 15:15
    Musmagneten;498255 wrote:
    På tal om sälar… Vad är det för klientel på Munken så här års?

    Just som Peter skriver, mördarsälar;)

  • dude

    Medlem
    9 september, 2008 vid 17:46

    ser ut som torsdag och fredag kan ge någonting

  • fastlandsguten

    Medlem
    9 september, 2008 vid 19:50

    Jag skulle rekommendera bättre prog för en resa över…..

  • maca

    Medlem
    10 september, 2008 vid 20:18

    Vad tror de öboende om helgens prognos för tex fårö nu då?
    Kan nog bli lite fristajlåka av för er, men är väl knappast värt en färjeresa från fastlandet…eller?

  • musmagneten

    Medlem
    10 september, 2008 vid 20:36

    Kan eventuellt bjudas på 5.3 segling i Ekeviken på fredag. Fan va svårt det ska va… Imorrn em får man väl ta ett beslut, färjan går 23.30 ifrån Nynäs…

  • perrapops

    Medlem
    10 september, 2008 vid 20:52

    Känns härligt att vara nyinflyttad idag, bilen packad, redo att åka närsomhelst:) hihi

  • donpedro

    Medlem
    10 september, 2008 vid 22:07

    JAg hade inte åkt över hit så som prognosen ser ut nu. Men alla är ju olika och ute efter olika saker. Men om ni vill ha sjyssta vågor och bra vinkel så får ni nog avvakta en stund till.

  • fastlandsguten

    Medlem
    11 september, 2008 vid 06:41

    Jag håller med Petter, skulle också väntat….

  • musmagneten

    Medlem
    11 september, 2008 vid 06:46

    @donpedro 498743 wrote:

    JAg hade inte åkt över hit så som prognosen ser ut nu. Men alla är ju olika och ute efter olika saker. Men om ni vill ha sjyssta vågor och bra vinkel så får ni nog avvakta en stund till.

    Vidguru lovar ju en snittgrundvind på ca 10ms fre-lör med byar på 14+ samt NO vinkel. Här snackar vi inte att vi jagar episka förhållanden. Personligen är jag bara ute efter att få plana 😉 Men visst borde det kunna bygga vågor på denna prognos?

  • perrapops

    Medlem
    11 september, 2008 vid 07:39

    Rycker fint i träden utanför och ligger runt 10m/s på fårö, ser ut att kunna bli lite småskönt surf idag:)

  • fastlandsguten

    Medlem
    11 september, 2008 vid 07:57

    Jo visst ser det lovande ut. Men nordost är en rätt osäker prognos på Gotland. Med lite dåligt väder kan det lätt bli en bubbla över ön. Bästa stället är nog Fårö om man vill åka över. Jag kännde mer att om man skulle förhandla bort familjen för att surfa, chilla och rauka runt på Gotland. Bör man se efter en säkrare prognos 🙂 så man kommer hem med ett stort smile när resten av familjen klappat ihop helt….

  • charlieb

    Medlem
    11 september, 2008 vid 09:26

    Tycker ni är lite återhållsamma…. Nordost på eke…. tråkigt. Lördag morgon kan räcka för mig. Fina vågor…
    fastlandsguten med familj… ska inte du bjuda mig och Bellis på middag på fredag kväll på fårö?

    C….

  • dude

    Medlem
    11 september, 2008 vid 14:17

    Tycker annars prognosen ser ut att ha gett ganska fin segling på Fårö eller mitten av östra Gotland idag och på fredag. Undrar hur vinden och vädret egentligen är, lite sol, vind över 10 m/s och vågor över knähögt skulle ju vart helt underbart tycker jag…

  • fastlandsguten

    Medlem
    11 september, 2008 vid 14:39

    Jo, dom(alltså 2st..) körde 5.8-5.3 vid natviksudden. Inte så stora vågor men bra vinkel.
    Mulet men ok tempratur.

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för årets första 08 Surftour Gotland !!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.