Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dåligt tryck i köpes – vill verkligen ingen sälja ett Poison?

  • Dåligt tryck i köpes – vill verkligen ingen sälja ett Poison?

    Publicerad av doc på 30 augusti, 2009 vid 08:56

    Medan säljesmarknaden går för högtryck verkar ingen läsa köpesannonserna??? Jag fick tusentals träffar på mina säljesannonser men hitills har bara 49 personer läst min köpesannons och de enda erbjudanden jag fått är på segel som jag inte har bett att få köpa. Vet folk inte att köpes finns?

    Vill verkligen ingen sälja mig ett Poison 5.8 av senare årsmodell? Eller Boxer kanske?

    tim-eriksson svarade 14 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 14:11

    Håller med, köpes syns lite väl dåligt. Men köpåsälj är under uppdatering, så förhoppningsvis kan det komma att synas bättre!

  • tim-eriksson

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 18:16

    Varför inte bara ha en kombinerad köp/sälj som många andra sidor har?.. Normalt fall brukar folk då skriva som rubrik antingen, ” S:Poison 5.8 eller K:Poison 5.8.

    Fungerar bra på många andra forum som jag är med i. Själv brukar jag fuska lite och sätta in Köpes: fenor i t.ex sälj… Fungerar bra och ingen har klaga…. än…

  • doc

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:20

    Det var ju lite det jag gjorde. Ett köpestroll, maskerat till seriöst inlägg. 🙂

    Alltså – sälj mig din 2008 eller 2009 Poison!

  • andreas-t

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 10:15
    Tim.Eriksson;571590 wrote:
    Varför inte bara ha en kombinerad köp/sälj som många andra sidor har?.. Normalt fall brukar folk då skriva som rubrik antingen, ” S:Poison 5.8 eller K:Poison 5.8.

    Precis, titta på Happy’s köp&sälj: http://www.happymtb.org/annonser , alla annonser i en hög, men med bra möjlighet att filtrera. En rad per annons, en preview-bild poppar upp om man hovrar över kamerasymbolen. Enkelt och smidigt!

  • tim-eriksson

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 14:09
    Andreas T;571787 wrote:
    Precis, titta på Happy’s köp&sälj: http://www.happymtb.org/annonser , alla annonser i en hög, men med bra möjlighet att filtrera. En rad per annons, en preview-bild poppar upp om man hovrar över kamerasymbolen. Enkelt och smidigt!

    Exakt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dåligt tryck i köpes – vill verkligen ingen sälja ett Poison?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.