Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DanneMan FilmProduction!

  • basse

    Medlem
    14 juli, 2007 vid 13:46

    Gott med ladd!!

  • militaren

    Medlem
    14 juli, 2007 vid 18:12

    Den va riktigt bra actionladdad. Klippningen är magnefiko.

    //Micke

  • mbkpeter

    Medlem
    14 juli, 2007 vid 18:50

    Nice dude. Fett ladd kelso!
    Proffsklippning Danne. Me like.
    Argt…

  • johan_gbg

    Medlem
    14 juli, 2007 vid 20:14

    Nice gubben.
    /J

  • kelso

    Medlem
    14 juli, 2007 vid 23:25

    Sååå grym danneman!!! 🙂

  • surfjohan

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 09:30

    Chyst! Kändes dock lite mer som en soft soulsession på kvällen liksom, hade nog passat bättre med lite tunes från a tribe called quest eller nåt lite softare… men annars grym rulle piiis!

  • pure

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 09:50

    Cool film.. gillar musiken,effekterna och dom snabba klippen .. grymmt surf oxå föresten..

    hoppas det blir fler såna dagar..

  • johnjrambo

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 09:54

    haha surfjohan, “soft soulsession på kvällen” lär ju vart de minsta det var mäjt, e du smygfikus el?

    Bajs Kelso körde HÅRT i HÅRDA förhållanden, filmen var HÅRD, då kan man ju inte lägga in BoyZone med låten strawberrys in the sunset, därför HÅRD musik..allt e bara jävligt HÅRT, grymt jobbat Danneman!

  • surfjohan

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 10:33

    @jOHNjRAMBO 397319 wrote:

    haha surfjohan, “soft soulsession på kvällen” lär ju vart de minsta det var mäjt, e du smygfikus el?

    Bajs Kelso körde HÅRT i HÅRDA förhållanden, filmen var HÅRD, då kan man ju inte lägga in BoyZone med låten strawberrys in the sunset, därför HÅRD musik..allt e bara jävligt HÅRT, grymt jobbat Danneman!

    HAha! Jag vet inte vad som är roligast, att du tycker plattvatten i fiskebäck är “HÅRDA FÖRHÅLLANDEN” eller att du kan boyzonelåtar.

  • johnjrambo

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 12:08

    haha vet inte vad JAG skall tycka e roligast, att du inte förstod att boyzone låten är påhittad av Rambo him self med budskapet att jordgubbar i en solnedgång defenetivt inte har ett smack med vindsurfing att göra, tydligare översatt är att ditt musik tips till glassig “souls surfing på kvällen” suger.
    ..eller att du inte har tillräckligt med surferfarenhet för att kunna dra en slutsats(att de var hårda förhållanden) genom att bara se på en film där det blåser 20m/s i choppiga förhållanden.

    Vilket tyckte jag då var roligaste..tycker faktiskt det var rätt jämt, med viss överhäng på boyzone låten.

  • ian

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 15:30

    @jOHNjRAMBO 397332 wrote:

    haha vet inte vad JAG skall tycka e roligast, att du inte förstod att boyzone låten är påhittad av Rambo him self med budskapet att jordgubbar i en solnedgång defenetivt inte har ett smack med vindsurfing att göra, tydligare översatt är att ditt musik tips till glassig “souls surfing på kvällen” suger.
    ..eller att du inte har tillräckligt med surferfarenhet för att kunna dra en slutsats(att de var hårda förhållanden) genom att bara se på en film där det blåser 20m/s i choppiga förhållanden.

    Vilket tyckte jag då var roligaste..tycker faktiskt det var rätt jämt, med viss överhäng på boyzone låten.

    Fet film igen danne, fortsätter leverera

    för övrigt tyckte jag att rambo var roligast

  • danneman

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 19:35

    Tackar å bugar! :smirk:

    @Surfjohan 397315 wrote:

    Chyst! Kändes dock lite mer som en soft soulsession på kvällen liksom, hade nog passat bättre med lite tunes från a tribe called quest eller nåt lite softare… men annars grym rulle piiis!

    Öhh what? öppendörr med 4.2 soulsurf ja du! softare musik vaffö de?
    om du nu skulle göra nån film nån gång så får du välja vilken jävla musik du vill 😉

  • surfjohan

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 22:54

    @jOHNjRAMBO 397332 wrote:

    haha vet inte vad JAG skall tycka e roligast, att du inte förstod att boyzone låten är påhittad av Rambo him self med budskapet att jordgubbar i en solnedgång defenetivt inte har ett smack med vindsurfing att göra, tydligare översatt är att ditt musik tips till glassig “souls surfing på kvällen” suger.
    ..eller att du inte har tillräckligt med surferfarenhet för att kunna dra en slutsats(att de var hårda förhållanden) genom att bara se på en film där det blåser 20m/s i choppiga förhållanden.

    Vilket tyckte jag då var roligaste..tycker faktiskt det var rätt jämt, med viss överhäng på boyzone låten.

    haha, jag tror vi har missförtått varandra jävligt fett… jag menade inte nån glassig boyzone med strawberries, som jag skrev så menade jag ju mer åt old school hip-hop hållet i musikväg som typ den här http://bigpete.griffel.net/clips/klippt/superflat.wmv , tycker freestylefilmer e grymmast med hiphop men jag ska inte komma mer några fler kommentarer när folk postar filmer här för som vanligt så e det bara en ryggdunkartävling och inte meningen att nån ska säga vad dom tycker.

  • chuckey

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 22:26

    Riktigt nice film, keep up the good work! Skön redigering

  • calle_b

    Medlem
    18 juli, 2007 vid 09:07

    Grymligt! Fn va fint…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DanneMan FilmProduction!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.