Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det ända rätta när det inte blåser…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 juli, 2003 vid 11:27

    Tja man säger ju att “fat is fast” så det gäller att träna upp en stor prippsmuskel om man ska blir riktigt snabb. Slipper man ju använda viktväst.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 05:52

    ett flak öl och luftballong får det bli i år.

  • nicko_

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 08:23

    Intressant diskussion då jag hört många olika förslag på vad man kan göra när det inte blåser. Vissa dricker bärs. Jag med smile.gif Sedan finns de de som tycker att man kan spela golf (inte jag) grin.gif Det finns också de som gillar att klättra. Jag skulle nog rösta för det senare.
    Så om det inte blåser, stick iväg och klättra. Efter det har man gjort sig förtjänt av ett par kalla wink.gif

  • jfk

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 09:59

    Det ultimata komplementet till vindsurf är helt klart wakeboard! Blåsigt = kul att surfa. Vindstilla = perfekt wakeboard väder. Men då blir det väl antagligen ngt slags mellanting förstås en sådär 5-6 m/s så det inte är kul med varken det ena eller det andra…
    Visst är det gott med öl, men betänk detta, skulle man dricka öl alla dagar det inte blåser så skulle vi surfare vara tunga alkoholister allihop, eller hur. Vi får nöja oss med kanske varannan dag, iaf nu på sommaren!

  • niklas_s

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 18:00

    själv åker ja wakeboard när de inte blåser och surfar när de blåser men problemet är att det aldrig blåser i detta j-kla land och det syns på bensin utgifterna. men man blir ju duktig på wakeboard iaf.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 19:02

    Testa Formula!

    Vill man segla får man anpassa sig, så enkelt är det!

    Drick upp!
    /Wille

  • fnassel

    Medlem
    9 juli, 2003 vid 17:21

    Formula?
    Är inte det dom där stora båtarna som ser ut som en dörr med ledad mastfot?
    Jag trodde att vi diskuterade vindsurfing!
    Föresten är jag jävligt avundsjuk på alla som överhuvud kan roa sig med någonting annat än öl just nu! Jag har fortfarande nästan två veckor till med gips på benet!
    Ha en trevlig sommar så ses vi till hösten.
    En bruten surfare

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det ända rätta när det inte blåser…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.