• melker

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 08:41

    Själv ska jag Införskaffa, kitejeans, kiteskateskor, we-kitetröja i bomull och lite annat superfräsht inför sommarens kite.

  • zebulon

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 08:51

    Äh, va f-n… Ni é bara avundsjuka tongue.gif

    Faktum är att jag inte läst artikeln men fått en sån sjuk trafik på telefon och hemsidan att jag fattar att något har hänt!

    Bilderna är tagna av DI’s fotograf så undertecknad är helt oskyldig. Har fått 100+ SMS där det står att vi är “feting-fula HillBillys” i kepsar–men jag kontrar lugnt med att kitesurfing é soft & man behöver inte bry sig om hur man ser ut… grin.gif

    /Jonas

  • bohm

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 08:55

    Man e ju hellre en feting-ful HillBillys med keps, än en övergödd brat med fläskkotlett-frilla ( för det är väl dom som sms:at dig…)

  • koolina

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 09:04

    “80 kilometer i timmen med luft under vingarna”
    http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2005/06/03/146295

  • matthias

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 09:08

    tro mig, bilderna e lökiga

  • kaiser

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 09:11

    men shit asso…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 10:21

    Fyfan va kass reportage, kan dom inte göra nått bättre

  • rambo_johnson

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 10:24

    “Det är inte så Svenssonvänligt där. Standarden är dålig. Många blir magsjuka och sånt”

    berättar Olle Thunberg

    Thats my man!

  • zebulon

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 10:44

    Köp papperstididningen då det är en helt annan grej än artikeln på nätet. Oavsett om Steffo-crowden kanske inte uppskattar reportaget lika mycket som DI klientelet så är det ju schysst exponering med omslag + 4 helsidor i Weekend-bilagan… tongue.gif

    /JOnas

  • rambo_johnson

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 10:49

    Svar till:


    Köp papperstididningen då det är en helt annan grej än artikeln på nätet. Oavsett om Steffo-crowden kanske inte uppskattar reportaget lika mycket som DI klientelet så är det ju schysst exponering med omslag + 4 helsidor i Weekend-bilagan… tongue.gif

    /JOnas

    [/ QUOTE ]

    Jevligt bra för sporten sånt här

  • eddie

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 11:05

    jag tyckte att det var ett hyffsat rep.
    Kul att se liggandes på jobbet… wink.gif

  • zebulon

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 11:09

    F-n, en vet ju aldrig med Dig om Du är ironisk eller inte men förutsatt att Du inte är det så visst är det positivt!

    Tror även att det är schysst i “vår” debatt mot ornitologerna att folk får upp ögonen för sporten. Kanske får det någon grå-hjässa på Länstyrelsen därnere att fundera två gånger över förbudet… Tyckte att han skrev precis det jag sade att kitesurfing absolut inte stör mer än något annat & det är ju det som är väsentligt!

    Vill Ni läsa nåt sjukt o passa på o försvara undertecknad så gå in på Di.se där artikeln finns längst ner och kolla kommentarer. En del rätt udda inlägg… crazy.gif

    /J

  • eddie

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 11:15

    Nä jag var inte ironisk…

  • kaiser

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 11:15

    hmm…80 km/h. dom kan konsten att spetsa till det. var ju världsrekordet som låg där…

  • rambo_johnson

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 11:17

    Svar till:


    F-n, en vet ju aldrig med Dig om Du är ironisk eller inte men förutsatt att Du inte är det så visst är det positivt!

    Tror även att det är schysst i “vår” debatt mot ornitologerna att folk får upp ögonen för sporten. Kanske får det någon grå-hjässa på Länstyrelsen därnere att fundera två gånger över förbudet… Tyckte att han skrev precis det jag sade att kitesurfing absolut inte stör mer än något annat & det är ju det som är väsentligt!

    /J

    [/ QUOTE ]

    Klart man är allvarlig alltid wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.