Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dimitri kitar aldrig mer, han har sabbat knat

  • Dimitri kitar aldrig mer, han har sabbat knat

    Publicerad av kicki på 9 juli, 2005 vid 07:56

    Hej allihop!
    For er som traffade Dimitri pa Coche, ryssen och undrade vart han tog vagen sa fick jag precis reda pa vart han hallit hus. Han sabbade knat i Vietnam i vintras och kan inte kita igen och jobbar istallet pa en bank. Jag fick det lite som en small i ansiktet da han verkligen brann for kitandet och verkligen var duktig.
    Det far en att inse hur mycket tur man har att kunna fortsatta med kitandet.
    Har i Grekland ar det ingen vind och att aka moppe hela dagarna borjar bli trist.
    Vi fick dock se Buster Tronolones sjalvredigerade UNHOOKED 2 och den ar sjukt bra… rekommenderar verkligen att alla koper den nar den kommer ut!!!!
    Vi ses om nagra veckor.
    Puss och kram,
    Kicki

    kicki svarade 18 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juli, 2005 vid 11:44

    Hola Guapa!

    Leget kickan? Det var jævla tråkig for Dimitri, han hadde grym style!!
    Ingen vind her i Norge på 1,5 uke nå!

  • patrikol

    Medlem
    9 juli, 2005 vid 11:50

    Håller ögonen öppna efter filmen.
    Har några filmsnuttar med Dimitri på datorn duktig kille himmla otur!
    Ha det gött!

  • mackan

    Medlem
    10 juli, 2005 vid 06:55

    såg dig nog allt i ELLE kicki lilla.. gött att du marknadsför sporten

  • kicki

    Medlem
    11 juli, 2005 vid 18:27

    Nu är jag tillbaka från Grekland. Ingen vind så det var ingen hit direkt, men lite prispengar fick jag i alla fall så man ska ju inte gnälla för mycket. Kul att jag fick en artikel med i Elle. Jag har inte läst den men jag namedroppade ganska friskt i mina svar så jag hoppas några av er får lite kurser i sommar tack vare artikeln.
    Jag kommer till Sverige om två veckor så då hoppas jag att det blir vind och att någon i Lunda området har plats i sin bil för mig någon gång när det blir vind.
    Schyst med wave classic och jag hade hoppats att tjejhelgen hade varit en helg som inte krockade för då hade jag varit där på studs.
    Ha d bäst!
    Kicki

  • luuddee

    Medlem
    11 juli, 2005 vid 21:31

    fan flytta tjejhelgen till wave classic placet då

  • matthias

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 06:54

    du måste ju vara sjukt grym nu så mycket som du har varit borta! ska bli kul å se när du kommer hem!

  • fifi

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 22:20

    Jag har köpt tidningen till dig Kickan!
    vi ses snart

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 01:36

    Hon kan fan inte åka!!!!! fattar du dåligt eller??

    Svar till:


    du måste ju vara sjukt grym nu så mycket som du har varit borta! ska bli kul å se när du kommer hem!

    [/ QUOTE ]

  • kicki

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 08:17

    Tack så mycket Fia!!! Jag kommer hem om den 25e så jag hör av mig då.
    Kram,

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dimitri kitar aldrig mer, han har sabbat knat

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.